الجی

 نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی در شاهین شهر اصفهان   تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان 

سرویس نیم ساعته  

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل  انجام می دهد .

تعمیرات100 % در منزل شما 

تعمیرات انواع برد در منزل

بدون تعطیلی

 نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی در شاهین شهر اصفهان
نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی در شاهین شهر اصفهان

خدماتی که سریع تعمیر انجام می دهد :

1 – نصب و تعمیر انواع ساید بای ساید

2 – نصب و تعمیر انواع یخچال فریزر

3 – نصب و تعمیر انواع لباسشویی

4 – تعمیرات تخصصی و خدمات مجاز می باشد .

5 – شارژ گاز و تعویض موتور

6 – تعویض فن

7 – تعویض ترموستات و ….

8 – تعمیر انواع لباسشویی

9 – تعمیر انواع برد

اگر گاز یخچال خالی شود چه میشود؟

در صورتی که گاز یخچال خالی شود، دیگر نمی‌ تواند سرمای لازم برای خنک کردن مواد غذایی را تولید کند. در نتیجه دمای داخل یخچال به تدریج افزایش می‌ یابد و در نهایت مواد غذایی فاسد می‌ شوند.

علاوه بر این، خالی شدن گاز یخچال می‌تواند مشکلات دیگری را نیز به وجود آورد، از جمله:

  • اگر گاز یخچال خالی شود، کمپرسور برای جبران کمبود سرما باید دائما کار کند. این مسئله باعث استهلاک بیشتر کمپرسور و افزایش مصرف برق یخچال می شود.
  • گاز یخچال برای تبادل گرما بین داخل و خارج یخچال ضروری است. اگر گاز یخچال خالی شود، این تبادل گرما به درستی انجام نمی‌ شود و ممکن است در لوله‌ های اواپراتور یخ ایجاد گردد.
  • گاز یخچال بی‌ بو است، اما اگر نشتی داشته باشد، ممکن است بوی نامطبوعی در داخل یخچال ایجاد شود.

علت خالی شدن گاز یخچال چیست؟

خالی شدن گاز یخچال به کاهش یا از بین رفتن کامل گاز مبرد در سیستم خنک کننده یخچال گفته می شود. گاز مبرد که به آن فریون نیز گفته می شود، ماده ای است که در داخل لوله های یخچال گردش می کند و با جذب گرما از داخل یخچال، آن را خنک نگه می دارد. اگر گاز یخچال خالی شود، سیستم خنک کننده دیگر به درستی کار نمی کند و داخل یخچال گرم می شود.

این مسئله می تواند منجر به فاسد شدن مواد غذایی، رشد باکتری و کپک، و سایر مشکلات شود.

دلایل مختلفی برای تمام شدن گاز یخچال وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

1. عمر بالای یخچال و فرسوده شدن لوله ها
  • با گذشت زمان، لوله های فلزی داخل یخچال می توانند پوسیده و فرسوده شوند. این مشکل به ویژه در یخچال های قدیمی تر که از لوله های مسی یا آلومینیومی استفاده می کنند، رایج تر است.
  • همچنین رطوبت و مواد شیمیایی موجود در هوا می تواند باعث خوردگی فلز شده و به مرور زمان باعث ایجاد سوراخ در لوله ها شود.
  • هنگامی که لوله ها پوسیده یا فرسوده شوند، می توانند نشتی ایجاد کنند و گاز مبرد از سیستم خنک کننده یخچال خارج شود.
2. وارد شدن ضربه به لوله های یخچال
  • اگر ضربه به اندازه کافی شدید باشد، می تواند باعث سوراخ شدن لوله های سیستم خنک کننده و خالی شدن آن از یخچال می شود.
  • همچنین وارد شدن ضربه می تواند باعث ترک خوردن لوله ها شود. ترک ها ممکن است در ابتدا قابل مشاهده نباشند، اما با گذشت زمان می توانند بزرگتر شده و منجر به نشتی گاز شوند.
  • در برخی مواقعضربه می تواند به طور مستقیم به کمپرسور که قلب سیستم خنک کننده است، آسیب برساند که منجر به نشت داخلی گاز و خالی شدن آن از یخچال خواهد شد.
3. نصب نادرست یخچال
  • در حین جابجایی و نصب نادرست یخچال، ممکن است لوله های سیستم خنک کننده خم، فشرده یا ساییده شوند. این آسیب ها باعث ایجاد سوراخ یا ترک در لوله ها و نشتی گاز می گردد.
  • همچنین لرزش و تکان های شدید یخچال در حین جابجایی و یا عدم تراز صحیح آن پس از نصب، می تواند به اتصالات لوله ها و شیرها فشار وارد کند و باعث نشت گاز شود.
شارژ گاز
شارژ گاز

چه الجی یا هر برند دیگری، یخچال یا فریزر بدون سرویس می تواند دلسرد کننده باشد. مشکلات رایج ممکن است شامل روشن نشدن فریزر، دمیدن لامپ فریزر، خنک شدن بیش از حد یا سرد نشدن باشد، همچنین مواردی وجود دارد که دما برآورده می شود اما حفظ نمی شود (ناسازگار).

اولین احساس ناامیدی عمومی است و سپس این فکر که شاید خرید یک یخچال جدید بهترین باشد. فقط کسری از هزینه تعویض کامل یخچال یا فریزر خود را با خدمات تخصصی ما خرج کنید.

ممکن است قیمت‌ها برای قطعات مختلف متفاوت باشد، اما ما می‌توانیم برآورد دقیقی از هزینه تعمیر به شما ارائه دهیم. چه بتوانید به تنهایی مشکل را ارزیابی کنید یا نه، پس از تماس با ما، ما وارد می شویم و کمک حرفه ای ارائه می دهیم. اغلب اوقات یخچال یا فریزر شما ممکن است فقط نیاز به تعویض قطعه داشته باشد.

گاهی اوقات ریزترین قسمت یخچال یا فریزر شما کارکرد بسیار بزرگی را ایفا می‌کند و به محض خراب شدن آن، یخچال یا فریزر شما را از کار می‌اندازد. تعمیر آن قسمت، هر چند کوچک، می تواند کل یخچال را به حالت اولیه بازگرداند. اگر قطعات قابل تعمیر نیستند، می دانیم که چگونه آنها را تعویض کنیم. ما سال هاست که در تجارت هستیم و می دانیم قطعات اصلی را از کجا تهیه کنیم.

تیم آگاه سریع تعمیر می تواند مشکل را از طریق تلفن تشخیص دهد و هزینه تخمینی تعمیر را به شما ارائه دهد … همه اینها به صورت رایگان، ما می دانیم که وقتی هر یک از لوازم خانگی خراب می شود یا کار نمی کند چقدر می تواند ناراحت کننده باشد. ما در سریع تعمیر به خدمات تعمیر درجه یک، سریع و کارآمد می بالیم.

هر مشکلی که در ساید بای ساید الجی شما وجود دارد، به تکنسین های ماهر ما این کار را بسپارید تا در کمترین زمان ممکن دوباره راه اندازی شود. همین امروز تماس بگیرید! تیم حرفه ای ما تمام وقت آماده پاسخگویی به تماس شما هستند.

تعمیرات یخچال در منزل
تعمیرات یخچال

 نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی در شاهین شهر اصفهان

شما به دنبال کمک برای تعمیر یخچال هستید، پس به جای مناسب آمده اید. در تعمیر یخچال سریع تعمیر، متخصصان با تجربه ما در تعمیر یخچال چندین سال است که با خدمات تعمیر یخچال کار می کنند و نتایج شگفت انگیزی را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند.

ما برای انواع نیازهای تعمیر یخچال، اعم از بزرگ و کوچک، خدمات ارائه می دهیم. در واقع، متخصصان تعمیر یخچال ما می توانند در هر نوع تعمیر یخچال که ممکن است نیاز داشته باشید کمک کنند.

هنگامی که به خدمات حرفه ای و به موقع نیاز دارید، کار با یک شرکت تعمیر یخچال همیشه راهگشاست. اگرچه ممکن است کار بسیار ساده ای به نظر برسد، خدمات حرفه ای تضمین می کند که از نتایج برتر ما راضی خواهید بود.

 نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الجی در شاهین شهر اصفهان

یخچال الجی
یخچال الجی