امرسان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید امرسان در سپاهان شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید امرسان در سپاهان شهر اصفهان   تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته  

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل انجام می دهد.

تعمیرات 100% در منزل

بدون تعطیلی

تعمیرات برد یخچال در محل

 

 نمایندگی تعمیر ساید بای ساید امرسان در سپاهان شهر اصفهان

امرسان
یخچال امرسان

مشتری گرامی با خدمات مرکز خدمات سریع تعمیر در سپاهان شهر خوش آمدید –  زیرا ما در خدمات خود مزایایی داریم که در هیچ مرکز تعمیر و نگهداری یخچال دیگری در داخل سپاهان شهر نخواهید یافت.

ما متخصص ارائه خدمات تعمیر و نگهداری منزل در یخچال هستیم. , بدون برفک – یخ زدایی – – فریزر عمیق – مینی بار در منزل بدون جابجایی دائمی یخچال از جای خود.

.نمایندگی تعمیر ساید بای ساید امرسان در سپاهان شهر اصفهان

خدماتي که سريع تعمير انجام مي دهد :
1 – نصب و تعمير انواع سايد باي سايد
2 – نصب و تعمير انواع يخچال فريزر
3 – نصب و تعمير انواع لباسشويي
4 – تعميرات تخصصي و خدمات مجاز مي باشد .
5 – شارژ گاز و تعويض موتور
6 – تعويض فن
7 – تعويض ترموستات و ….
8 – تعمير انواع لباسشويي
9 – تعمير انواع برد
———-

 

با نصب قطعات یدکی یخچال اورجینال برای حفظ راندمان کار یخچال مواد غذایی شما. در تعمیر و نگهداری یخچال – خدمات مشتری در منزل – با استفاده از جدیدترین ابزار تشخیص بر روی یخچال تشخیص ایرادات یخچال No Frost – یخ زدایی دو در – فریزر عمیق و تعویض قطعات یدکی یخچال آسیب دیده با قطعات یدکی اصلی.


نمایندگی تعمیر ساید بای ساید امرسان در سپاهان شهر اصفهان

ما در ارائه بهترین خدمات تعمیر یخچال به همه مشتریان در سپاهان شهر تخصص داریم زیرا آنچه را که مراکز تعمیر و نگهداری دیگر نمی توانند از نظر تعمیر و نگهداری فوری ارائه دهند و یک مرکز نگهداری یخچال در منزل که در بالاترین سطح در یخچال انجام می شود را به مشتری ارائه می دهیم. ,

بدون برفک و یخ زدایی و همچنین یخچال های نمایشی – فریزر عمیق به همراه سایر دستگاه ها ما مرکز تعمیرات یخچال هستیم .

کافی است با شماره واحد تخصصی ارائه خدمات به مشتریان گرامی تماس بگیرید

چه ماشین لباسشویی-یخچال باشد.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید امرسان در سپاهان شهر اصفهان

تعمیرات یخچال در منزل
تعمیرات یخچال

ما مهندسانی داریم که تجربه طولانی در تعمیر یخچال و سخت‌ترین خرابی‌ها دارند، این تجربه به بیست و دو سال متوالی ادامه می‌یابد که این امکان را به آنها می‌دهد تا فرآیند تعمیر یخچال را با بالاترین راندمان به پایان برسانند و خرابی‌ها را به طور کامل برطرف کرده و به دست آورند. رضایت مشتری برای خدمات تعمیر و نگهداری که ارائه کردند.

تمیز کردن یخچال

تمیز کردن یخچال با آب گرم این اطمینان را به شما می دهد که شما خانم از شر باکتری ها، کپک ها، زردی ها و همچنین بوی نامطبوع خلاص شوید.

وظیفه تمیز کردن یخچال از داخل و خارج یکی از کارهای سختی است که بسیاری از خانم ها آن را نمی خواهند. آیا در طول مقاله زیر آماده هستید تا با روشی آسان و ساده آشنا شوید که به شما کمک می کند تا یخچال را تمیز کنید و از شر بوی نامطبوع ناشی از آن به محض باز شدن درب خلاص شوید

داخل یخچال
داخل یخچال

چگونه یخچال را با آب گرم از بیرون تمیز کنیم

بسیاری از خانم ها معتقدند که نمی توانند یخچال را از بیرون با استفاده از آب گرم تمیز کنند، اما این امر ضروری است، به خصوص اگر یخچال در آشپزخانه قرار داشته باشد،

زیرا این امر باعث می شود که در معرض چربی ظاهر شدن سطح آن بیشتر شود.

ما نیاز فوری به تمیز کردن آن از بیرون با استفاده از آب گرم با افزودن مایع داریم. تمیز کننده قوی برای خلاص شدن از رسوبات چربی برای همیشه، سرویس یخچال، با در نظر گرفتن تمیز کردن درب از رسوبات و بقایای مواد غذایی، و باید بدانید که ریختن آب داغ روی لاستیک به شما کمک می کند درب را محکم ببندید و ترجیحاً پس از اتمام تمیز کردن یخچال، یخچال را با استفاده از یک حوله نخی تمیز خشک کنید

تا رد آب از بین برود و تاکید می کنیم که یخچال در آن غوطه ور نباشد. آب، تا در صورت رسیدن آب به موتور یخچال آسیبی وارد نشود.

یخچال را با آب داغ و سرکه تمیز کنید

  • ممکن است برای تمیز کردن داخل یخچال با آب گرم مراحل خاصی وجود نداشته باشد، اما چیزی که در شستشوی آن با آب داغ باید به آن توجه کرد این است که پیستون را از جریان برق خارج کنید و سپس موارد زیر را دنبال کنید:
  • تمام محتویات یخچال را خالی کنید. مواد غذایی ذخیره شده در یخچال را بررسی کنید و از شر غذاهای ناخواسته خلاص شوید. تمام قفسه ها و کشوها را از یخچال خارج کنید و مطمئن شوید که دیوارهای داخلی به خوبی تمیز شده اند.
  • محلول آب گرم و سرکه را با چند قطره مایع پاک کننده تهیه کنید اهمیت سرکه در استریل کردن یخچال و از بین بردن بوی نامطبوع و همچنین از بین بردن لکه و زردی دیوارهای داخلی.
  • مطمئن شوید که یخچال را با یک تکه پارچه تمیز خشک کنید. همچنین می توانید از محلول آماده شده قبلی برای تمیز کردن کشوها و قفسه ها برای تمیزی استفاده کنیدبرای مدت طولانی مطمئن و موثر است.
  • قفسه ها و کشوها را با آب خشک کنید و سپس دوباره داخل یخچال قرار دهید.
  • برای اطمینان از از بین رفتن بوی نامطبوع می توانید یک تکه زغال داخل یخچال قرار دهید.
  • پس از قرار دادن مواد غذایی در ظروف پلاستیکی در بسته، محتویات یخچال را برگردانید. بعد از حداقل دو ساعت یخچال را روشن کنید.
نمایندگی تعمیر ساید بای ساید امرسان در سپاهان شهر اصفهان
نمایندگی تعمیر ساید بای ساید امرسان در سپاهان شهر اصفهان

نتیجه گیری :

یخچال باید بعد از یک ماه پشت آن با جارو برقی و کهنه تمیز شود . و هفته ای یک بار هم داخل آن تا برای شما بهتر کار کند و سرمای بیشتری داشته باشد.