جنرال استیل

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در شاهین شهر اصفهان تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان 

سرویس نیم ساعته

 

 ( گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد . یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید در حضور خود شما و با ضمانت انجام می گردد. )

 

تعمیرات 100% در منزل شما

با قطعات اصلی و با ضمانت

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در شاهین شهر اصفهان

یخچال الکترواستیل
جنرال استیل

 

عیب یابی مشکل گرفتگی سوراخ تخلیه یخچال با یک نگاه ساده

کاربران گرامی سریع تعمیر ، برای اینکه شما زودتر به جواب سوالات خود برسید ، به خلاصه ای برای رفع مشکل گرفتگی ناودان یخچال در یک جدول پرداخته ایم.

سوال جواب
کاربرد سوراخ تخلیه یخچال ؟
  • سوراخ تخلیه، لوله فاضلاب؛ درین یا ناودان همگی یک معنا دارد .
  • سوراخ تخلیه یا ناودان در یخچال های نوفراست وجود دارند .
  • یخچال های نوفراست، یخزدایی را اتومات انجام میدهد .
  • برفک های آب شده (با عملیات دیفراست) از طریق لوله تخلیه خارج می‌شوند .
سوراخ تخلیه در کجای یخچال قرار دارد؟
  • سوراخ تخلیه در انتهای دیوار یخچال یا فریزر قرار دارد .
علت گرفتگی ناودان یخچال چیست؟
  • گیر کردن ته مانده های غذایی و یا مایعاتی مانند شربت و غیره به مرور زمان پس از ریخته شدن سفت و سخت می شوند و باعث گرفتگی سوراخ تخلیه می شود .
  • عدم دیفراست یا یخ زدایی .
از کجا متوجه شویم ناودان یخچال گرفته شده است ؟
  • عرق کردن بدنه یخچال
  • جمع شدن آب در کف یخچال
  • گیر کردن کشوی فریزر به دلیل یخ زدگی
  • یخ زدن دیوار فریزر
  • کم شدن سرمای یخچال
چگونه ناودان یخچال را باز کنیم؟
  • یک لوله نازک را در سوراخ تخلیه فرو کنید.
  • این کار را چندین بار تکرار کنید.
  •  سپس آب جوش بریزید.

کدهای خطای جنرال استیل

کد خطا FF 

این ارور در شرایطی بروز می کند که بیش از 2 ساعت دمای یخچال بیشتر از حد استاندارد و نرمال باشد. برای رفع اشکال ابتدا بررسی کنید که آیا درب دستگاه باز است یا خیر؟ اگر درب یخچال باز باشد، پس از بستن آن یک مرتبه دکمه SYSTEM CHECK را بفشارید تا ارور برطرف شود.
اگر درب بسته است و همچنان این ارور نمایش داده میشود، لاستیک دور درب را باید بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. خوشبختانه این قبیل ارورها نیاز به تعمیر یخچال فریزر به صورت تخصصی ندارد.

لاستیک درب یخچال
لاستیک درب یخچال

ارور PF و FF 

نمایش این دو ارور به معنای اشکال در برق یخچال است. برای رفع ارور ابتدا بررسی کنید که آیا نوسان برق ساختمان در سطح ایده آل است یا خیر؟ علاوه براین، پریز برق نیز بهتر است بررسی و در صورت امکان کابل برق یخچال را به پریز دیگری بزنید و تست کنید که ایا کد خطا برطرف میشود یا خیر

ارور E2 

این ارور در شرایطی نمایش داده میشود که برد یخچال دچار اشکال شده باشد. در صورت مواجه شدن با این ارور می توانید با ما در تیم تعمیر ساید بای ساید و یخچال سریع تمیر تماس بگیرید.

برد یخچال
برد یخچال

ارور CC 

بررسی کنید که آیا درب بسته است یا خیر؟ آیا در اطراف بدنه یخچال فریزر سماور، اجاق گاز و سیستم های گرمایشی قرار دارند یا خیر؟ علاوه براین، وضعیت لاستیک دور درب نیز باید بررسی و در صورت لزوم تعویض شود.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در شاهین شهر اصفهان
نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال استیل در شاهین شهر اصفهان

کد خطای TC

کد خطای TC در واقع ارور نیست بلکه نوعی هشدار دهنده است. این کد نشان می دهد که وضعیت سرماسازی سریع یا Turbo cooling دستگاه فعال است. با غیر فعال کردن این حالت ارور برطرف میشود.

ارور DE 

نشان دهنده این است که بیش از 48 ساعت است که سیستم دیفراست عمل نمی کند. المنت، هیتر، ترموستات و سیم کشی قطعات سیستم دیفراست باید بررسی و عیب یابی شوند.

ترموستات یخچال
ترموستات یخچال

ارور DF

نشان دهنده این است که سیستم یخ زدایی یا دیفراست دچار اشکال شده است. برای رفع ارور df لازم است المنت، تایمر و هیتر و سنسور دیفراست بررسی و در صورت نیاز این قطعات تعویض شوند.

ارور TF

نشان می دهد که در قسمت فریزر وضعیت سرماسازی سریع یا TURBO FREEZ فعال شده است. با غیر فعال کردن این وضعیت کد TF نیز از روی پنل پاک میشود.

کد خطای 88 و 89

کافیست برای 5 دقیقه دستگاه را از برق بکشید. با اتصال مجدد یخچال فریزر به برق ارور برطرف خواهد شد. این ارور در شرایطی بروز می کند که برد هنگ کرده باشد.

ارور HRS

موتور و سایر قطعات کار نمی کنند. به محض مواجه شدن با این ارور دستگاه را از برق بکشید و با سریع تعمیر تماس بگیرید.

موتور یخچال
موتور یخچال

ارور CL

گیر کردن تکه های یخ در یخساز رخ می دهد و با خالی کردن محفظه یخ مشکل برطرف میشود. اگر ارور با این روش برطرف نشد، لازم است سیستم یخساز عیب یابی و در برخی از مواقع باید تعویض شود.

برفک زدایی یخچال

یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید 100 % در منزل و در حضور خود شما و با ضمانت انجام می گردد   .