دسته بندی :

 

تعمیر ساید بای ساید دوو در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در شاهین شهر اصفهان تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته  

 

گروه فنی سریع تعمیر با 20 سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد.

تعمیرات 100% در منزل شما و با قطعات اصلی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در شاهین شهر اصفهان

دوو
دوو

 

تکنسین تعمیرات یخچال فریزر و ساید

 تعمیرات یخچال فریزر. تعمیر یخچال و فریزر خانگی، تعمیر یخچال و فریزر، تعمیر فریزر و تعمیر یخچال فریزر، پرکردن گاز مبرد یخچال فریزر، تعمیر کلیه خرابی های یخچال فریزر خانگی.

بهترین شرکت تعمیر یخچال در شاهین شهر

یخچال یکی از وسایل برقی است که باید در آشپزخانه موجود باشد، زیرا غذا را خنک می کند و یکپارچگی خود را حفظ می کند، از طریق یک کمپرسور حرارتی که گرما را از قسمت داخلی یخچال به محیط بیرونی می فرستد تا دمای یخچال در داخل کمتر از دمای اتاق اصل کار یخچال است که در آن یخچال، کولر و اتاق در آن قرار دارد.

سردخانه در رستوران ها، مغازه ها و خانه هایی که در آن مواد غذایی مانند گوشت، سبزیجات و میوه ها نگهداری می شود و همچنین داروها و لوازم پزشکی بنابراین نمی توان از آنها صرف نظر کرد.

 اینجا نکاتی برای نگهداری صحیح از یخچال آورده شده است.در صورت بروز مشکل باید با تکنسین متخصص در تعمیر یخچال تماس بگیرید.با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در شاهین شهر اصفهان

تعمیرات یخچال در منزل
تعمیرات یخچال

 اولی اصل انتقال حرارت از اجسام گرم به اجسام سرد نزدیک به آنها است، بنابراین مایعی با دمای پایین به داخل یخچال منتقل می شود و گرمای موادی که قرار است خنک شوند به آن منتقل می شود، بنابراین گرم می شود، تبخیر می شود.

و در طی آن گرما از داخل یخچال جذب می شود، در حالی که اصل دوم افزایش دمای گازها در هنگام فشرده شدن آنها است و با انبساط در فضای بزرگ دمای آن کاهش می یابد و بعداً توضیح داده خواهد شد.


چرخه تبرید در یخچال

 تبرید مداوم در یخچال شامل چندین مرحله است که مکانیسم کار یخچال را توضیح می دهد و به شرح زیر است.

  • چرخه زمانی شروع می شود که کمپرسور گاز مبرد را فشرده می کند که باعث افزایش فشار و دمای آن می شود.
  • مبرد به سمت کویل های کندانسور که در پشت یخچال قرار دارند می رود و گرمای بدست آمده را از دست می دهد و به مایع اما با فشار زیاد تبدیل می شود و به سمت شیر ​​انبساط جریان می یابد.
  • شیر انبساط به مبرد اجازه می دهد تا از ناحیه ای با فشار بالا که ناحیه کمپرسور است به ناحیه ای با فشار کم که کویل های تبخیرکننده است حرکت کند.
  • بنابراین مایع منبسط می شود و شروع به جوشیدن و تبخیر می کند، سپس دمای آن به منفی 25 درجه فارنهایت (منفی 31 درجه سانتیگراد) می رسد که منجر به کاهش دمای داخل یخچال می شود.
  • کمپرسور مبرد با دمای پایین را جذب کرده و آن را بازیافت می کند.

خرابی های یخچال خانگی و راه هایی برای رفع آن ها توسط خودتان

1- نشت آب از یخچال:

نشت آب از یخچال نشانه خوبی نیست و یکی از رایج ترین خرابی های یخچال در بین مردم است، زیرا نشت آب از یخچال به یکی از دلایل زیر رخ می دهد:

سوراخ تخلیه در دستگاه یخ زدایی مسدود شده است و در نتیجه گرفتگی شیلنگ تخلیه توسط ذرات ریز مواد غذایی ایجاد می شود که باعث تشکیل یخ در یخچال و در نتیجه نشت آب می شود.

با برداشتن یخ انباشته شده با ریختن آب داغ در یخچال و یا به صورت دستی با یک قطعه جامد یخ جمع شده را خارج کنید و سپس سوراخ تخلیه را تمیز کنید.

به همین ترتیب یخچال باید از جای خود در آشپزخانه بیرون کشیده شود و لوله تخلیه در قسمت پایین یخچال که دارای دریچه لاستیکی است قرار گیرد و سپس این شیر را بردارید و با آب گرم و صابون تمیز کنید و برگردانید. به جای خود

انسداد لوله تامین کننده آب به دلیل یخ یا هر روش دیگری که باعث از کار افتادن کار یخ ساز در یخچال می شود و باعث کند شدن یا توقف آب از دستگاه پخش کننده می شود. راه حل این است که یخچال را از برق جدا کنید و دریچه اصلی آب را که در پایین قسمت پشتی قرار دارد قرار دهید.

و باید به دنبال انسداد، ترک یا تجمع یخ در لوله ها باشید. در صورت شکستگی لوله باید فوراً آن را تعویض کرد، اما در صورت مشاهده انسداد در اثر تجمع برف، آن را به مدت دو ساعت از برق جدا کنید تا برف ذوب شود، انسداد آشکار را برطرف کنید. سپس آن را مجددا راه اندازی کنید

2- تجمع یخ در فریزر:

همچنین این یکی از خرابی های یخچال است که افراد را آزار می دهد، اگر قسمت بالای یخچال (فریزر) دچار انباشتگی شفاف و زیاد برف شد،

دلیل اصلی آن باز گذاشتن یا محکم بسته نشدن درب فریزر است. زیرا باعث تجمع برف در فریزر می شود.

مراقب باشید درب را برای مدت طولانی باز نکنید و مطمئن شوید که درب محکم بسته شده باشد، اگر مشکلی در خود درب وجود داشت با متخصص تعمیر و نگهداری تماس بگیرید تا درب را تعمیر کند.

3- موتور یخچال به طور مکرر کار می کند:

در شرایط عادی موتور یخچال (کمپرسور) بسته به دما در فواصل زمانی کار می کند و هر چه موتور بیشتر کار کند مصرف برق یخچال بیشتر می شود و کارکرد موتور در فواصل زمانی نزدیک نشان دهنده مشکلی است که ممکن است به دلیل آن باشد. :

وجود یخچال در محیط پر گرد و غبار که باعث جمع شدن گرد و غبار روی کویل های کندانسور می شود که باید با جاروبرقی یا برس سفت کاملا تمیز شوند.

یا یخچال را روی خنک کننده بالا قرار دهید، جایی که توصیه می شود دمای یخچال بین 2 تا 5 درجه سانتیگراد باشد.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در شاهین شهر اصفهان

موتور یخچال
موتور یخچال

4- درب یخچال محکم بسته نمی شود:

محکم نبستن درب یخچال ممکن است منجر به تعدادی خرابی یخچال شود، از جمله افزایش مصرف برق و پر شدن یخچال داخل یخچال با یخ، بنابراین از موارد زیر اطمینان حاصل کنید:

  1 – غذاها را طوری داخل یخچال قرار دهید که در جای خود قرار گیرند و نزدیک در نباشند.

  2 –  قفسه های داخلی و ظروف غذا، زیرا ممکن است در را مسدود کرده و از بسته شدن محکم آن جلوگیری کنند.

  3 – موقعیت کاست لاستیکی داخلی یخچال، زیرا ممکن است از جای خود جابجا شده باشد.

 4 – کاست لاستیکی داخلی درب یخچال را تمیز کنید، از یک تکه اسفنج مرطوب شده با آب گرم و صابون مایع استفاده کنید، قسمت منحنی و پنهان در کاست را تمیز کنید.

 5 – در نهایت از بسته بودن لولای درب یخچال و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

نکاتی برای نگهداری صحیح از یخچال

1- یخچال باید هفته ای یکبار با آب و صابون شسته و سپس خشک شود

2- از نگهداری وسایل فاسد شدنی در درب یخچال خودداری کنید.

3- از فکر پر کردن یخچال از مواد غذایی دوری کنید و فضای مناسبی برای عبور هوای سرد بگذارید تا کیفیت غذا حفظ شود.

4- فریم بیرونی یخچال را حتما تمیز کنید و هنگام شستشو از سرکه استفاده کنید تا کپک نزند.

5- درب یخچال را بر خلاف کابینت ها به درستی ببندید زیرا درب یخچال دارای مواد لاستیکی است که از ورود هوا و اجسام خارجی به داخل یخچال جلوگیری می کند.

پس خنک کننده را حفظ می کند، زیرا درب بسته به نظر می رسد اما در واقع بسته نیست. این ممکن است منجر به نشت هوای سرد از داخل یخچال شود.

از باز و بسته شدن بیش از یک بار درب خودداری کنید زیرا منجر به تغییر مکرر دمای موجود می شود. این منجر به فاسد شدن غذاهای فاسد شدنی مانند تخم مرغ و شیر می شود.

6-  قرار دادن مواد غذایی داغ در داخل یخچال خودداری کنید، زیرا یخچال قابلیت جذب گرما از مواد غذایی داخل آن را نیز دارد. بنابراین قرار دادن غذاهای داغ در داخل، ممکن است باعث اختلال در عملکرد سیستم خنک کننده آن شود.

و همچنین باعث تغییر دمای یخچال می شود. که ممکن است باعث فساد این مواد غذایی در داخل یخچال شود.

7- همچنین برای انجام فرآیند نظافت عمیق و فشرده که باید در مدت سه ماه انجام شود، باید بسیار مراقب باشید. این کار با تمیز کردن سوراخ تخلیه یخچال انجام می شود.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در شاهین شهر اصفهان

داخل یخچال
داخل یخچال


قطعات یخچال فریزر:

مبرد: ( refrigerant) که ماده ای است که گرما را از ماده ای که قرار است در حین جریان یا گردش آن در قسمت های داخلی یخچال خنک شود جمع آوری می کند.

کمپرسور گاز:  در قسمت عقب یخچال و در قسمت پایین قرار دارد و به عنوان پر انرژی ترین قسمت شناخته می شود. زیرا حاوی موتور الکتریکی است.

کندانسور: (Condenser نامیده می شود)، سیم پیچی است که به شکل دایره ای ظاهر می شود و شامل لوله های نازکی از مس است که در پشت یخچال قرار دارد.

شیر انبساط حرارتی یا مویی: (Expansive valve or the capillary)، یک لوله مویی نازک و نازک است که از بیش از یک سیم پیچ مسی تشکیل شده است که مبرد پس از عبور از کندانسور از آن عبور می کند.

اواپراتور، کولر یا فریزر: ( Evaporator, chiller, or freezer می گویند) و مبدل حرارتی است که از بیش از یک رول لوله مسی یا آلومینیومی تشکیل شده است.


گروه فنی سریع تعمیر با 20 سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد.

تعمیرات 100% در منزل شما و با قطعات اصلی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو در شاهین شهر اصفهان