دیپوینت

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در سپاهان شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در سپاهان شهر اصفهان  تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته  

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد .یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید 100 % در منزل و در حضور خود شما و با ضمانت انجام می گردد .

تعمیرات شما  100% در منزل

با ضمانت و با قطعات اصلی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در سپاهان شهر اصفهان
نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دیپوینت در سپاهان شهر اصفهان

چگونه خرابی یخچال را برطرف کنیم برخی از افراد اغلب فکر می کنند که فرآیند تعمیر یخچال متوقف می شود و به یک مرکز نگهداری بستگی دارد ؟؟ و این است کاملاً اشتباه است، زیرا شما می توانید برخی از مراحل و مراحل را روی یخچال منزل خود انجام دهید تا وضعیت و عملکرد آن را بهبود بخشید.

این بدان معنا نیست که گاهی اوقات به یک تکنسین متخصص و حرفه ای در مرکز تعمیر و نگهداری یخچال مراجعه می کنیم. چند سوال متداول وجود دارد که از طریق ارتباط همه با ما به دست ما می رسد و به طور کلی این سوالات رایج ترین هستند در این مقاله بخشی از آن را در قالب مهمترین این سوالات کوتاه می کنیم.

ترفندهای نگهداری یخچال

چگونه خرابی یخچال را در خانه رفع کنیم؟

در برخی از مشکلاتی که برخی در عملکرد یخچال با آن مواجه هستند مانند تشکیل بلوک های یخ در یخچال بدون برفک که آسان و ساده است. و با جدا کردن یخچال، ذوب شدن آن بلوک‌های یخ و سپس تمیز کردن آن‌ها از باقیمانده‌های مایع و آب و راه‌اندازی مجدد بدون وقفه رفع می‌شود. آن را از جای خود حرکت دهید.

رایج ترین مشکل یخچال چیست؟


مشکلات دما، رایج ترین مشکل در یخچال سرد نشدن یخچال است و این نقش یخچال در اصل برای خنک نگه داشتن آن است. مواد غذایی، بنابراین این مشکل باید برطرف شود.

دمای یخچال
دمای یخچال

چگونه با یخچالی که خنک نمی شود رفتار کنیم؟

چهار مرحله زیر را انجام دهید: یخچال را از دیوار جدا کرده و جدا کنید دفترچه راهنمای “کاتالوگ” را برای هرگونه تنظیمات “خاموش” یا “صفر” در یخچال و فریزر خود بررسی کنید و آنها را در حالت خاموش و صفر قرار دهید. دستگاه را دوباره به برق وصل کنید و کنترل های دما را برای هر دو روی تنظیمات دلخواه خود تنظیم کنید حدود 24 ساعت در یخچال بگذارید تا به دمای تنظیم شده برسد.

چرا یخچال ناگهان از کار می افتد؟

به دلایل زیادی از جمله:

باز گذاشتن در مکرر کویل های کندانسور باید تمیز شوند درب کاملا بسته نمی شود کنترل خنک خیلی باحال است چیزی مانع جریان هوای سرد داخل یخچال شده است.

 

چه زمانی می توانم با مرکز نگهداری یخچال تماس بگیرم؟

تعدد مشکلات یخچال همانطور که قبلا توضیح دادیم که برخی از آنها نیاز به استفاده از مرکز نگهداری ندارند اما! در برخی موارد تعمیر و نگهداری نخواهد بود به جز از طریق یک مرکز خدمات تعمیر و نگهداری حرفه ای یخچال، مانند خرابی موتور و کمپرسور. کمپرسور و موتور یخچال یا فریزر در یونیت آب بندی شده می باشد، در صورت ردیابی ایراد در هر یک از این قطعات، خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید، سریعا با مرکز خدمات یخچال تماس بگیرید.

موتور یخچال
موتور یخچال

آیا قطع کردن برق یخچال باعث ریست شدن آن می شود؟

بله قطع برق یخچال یخچال و سیکل تبرید و تغلیظ را ریست می کند ارائه!! برای اینکه یخچال را به مدت 45 روز از برق بکشید تا 50 دقیقه و زمانی که یخچال به برق وصل نیست، ترجیحاً درها باز نشود.

مدت زمان ماندگاری کمپرسور در یخچال چقدر است؟

برخی از مشتریان مدت زمان کمپرسور کمپرسور را می پرسند تا به جای تعمیر کمپرسور قدیمی، کمپرسور را با کمپرسور جدید جایگزین کنند و به طور متوسط ​​عمر آن قابل محاسبه است. پیش فرض حدود هشت سال خدمات دارد، اما یک کمپرسور یخچال که به خوبی نگهداری می شود می تواند تا ده سال کار کند.

ماندگاری یخچال چقدر است؟

همانند سوال قبل، اکثر یخچال ها بین 10 تا 20 سال طراحی شده اند و بسته به شرایط یخچال و روش های استفاده ممکن است عمر آنها کاهش یابد. و نگهداری فوری آن و ممکن است به بیش از آن هم برسد و اگر خرابی یخچال قبل از اتمام 10 سال شروع شد و خرابی آن تکرار شد، ترجیحاً با یخچال جدید تعویض شود.

یخچال دیپوینت
یخچال دیپوینت

آیا روشن و خاموش کردن یخچال به آن آسیب می رساند؟

پاسخ کوتاه این است که نه، یخچال ها باید در دمای ثابت 40 درجه فارنهایت یا کمتر نگهداری شوند.

چگونه کنترل پنل یخچال را ریست کنم؟

در یخچال های مدرن و دیجیتال یک تراشه الکترونیکی و یک برد کنترل وجود دارد، سعی کنید با قطع برق یخچال برای مدتی، برد کنترل را ریست کنید. به طور خلاصه، یخچال را از برق بکشید یا آن را به مدت 30 ثانیه در مدار شکن خاموش کنید تا کنترل دوباره تنظیم شود.

چگونه می توانم کمپرسور فریزر را ریست کنم؟

مراحل زیر را دنبال کنید: یخچال را از برق بکشید یخچال را از برق بکشید یخچال و فریزر را از روی صفحه کنترل خاموش کنید تنظیمات دمای فریزر و یخچال را دوباره تنظیم کنید صبر کنید تا دمای یخچال ثابت شود و می توانید حدود 24 ساعت صبر کنید تا به سردی لازم برسید

چرا فریزر سرد نمی ماند؟

کویل های کندانسور کثیف می توانند ظرفیت خنک کننده کلی فریزر را کاهش دهند زیرا کویل های کثیف باعث می شوند کندانسور به جای حفظ گرما، گرما را حفظ کند. آن را در خارج از یخچال رها کنید، برای جلوگیری از این اتفاق، مطمئن شوید که کویل های کندانسور به طور مرتب تمیز می شوند و ممکن است فن اواپراتور از کار افتاده باشد.