دسته بندی :

 

نمایندگی تعمیر فریزر بلومبرگ در سپاهان شهر 

نمایندگی تعمیر فریزر بلومبرگ در سپاهان شهر اصفهان   تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان 

سرویس نیم ساعته  

 

گروه فنی سریع تعمیر با 20 سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد

تعمیرات 100% در منزل شما با قطعات اصلی و با ضمانت

 

 نمایندگی تعمیر فریزر بلومبرگ در سپاهان شهر اصفهان

یخچال فریزر بلومبرگ
یخچال فریزر بلومبرگ

خدماتي که سريع تعمير انجام مي دهد :

1 – نصب و تعمير انواع سايد باي سايد
2 – نصب و تعمير انواع يخچال فريزر
3 – نصب و تعمير انواع لباسشويي
4 – تعميرات تخصصي و خدمات مجاز مي باشد .
5 – شارژ گاز و تعويض موتور
6 – تعويض فن
7 – تعويض ترموستات و ….
8 – تعمير انواع لباسشويي
9 – تعمير انواع برد
—————————————————————————

تعميرات انواع يخچال و لباسشويي 100% در منزل شما و با قطعات اصلي وبدون تعطيلي تعمير انواع مارک ها .

قبل از اینکه در مورد نحوه تعمیر یخچال در منزل صحبت کنیم باید اشاره کنیم که این وسیله چه بوده است، در قدیم قبل از پیدایش یخچال برای جلوگیری از پوسیدگی مواد غذایی از یخ خانه ها، آب سرد یا جعبه های یخ استفاده می کردند. تا زمانی که ممکن است.

یخچال ایستگاه های بسیاری را پشت سر گذاشته است و تلاش های بسیاری را به دست بسیاری از مخترعان و توسعه دهندگان انجام داده است تا اینکه به شکل نهایی که در آن می بینیم و در اندازه های مختلف آن به پایان رسید.

تعمیر یخچال

خرابی یخچال از موارد رایجی است که اغلب در اکثر خانه‌ها اتفاق می افتد و یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که مردم از آن رنج می‌برند و باعث ناراحتی زیادی برای آن‌ها می‌شود، زیرا یکی از مهم‌ترین وسایل خانه است که نمی‌توان آن را از دست داد. چه اتفاقی می افتد، زیرا نقش مهمی در محافظت از غذاها دارد. غذاها و نوشیدنی هایی که به سرعت فاسد می شوند.


اگر ایراد یا ایرادی در یخچال وجود داشته باشد خوب نیست و اگر تعمیر نشود ممکن است تمام مواد غذایی داخل آن خراب شود اما بسیاری از متخصصین معتقدند تعمیر یخچال کار بسیار پیچیده و سختی است.

نمی تواند به خودی خود ایرادات را برطرف کند و هر بار که مشکلی در آن رخ می دهد، لازم است با تکنسین متخصص در تعمیر و نگهداری و تعمیر یخچال تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر فریزر بلومبرگ در سپاهان شهر اصفهان

تعمیرات
تعمیر یخچال

با انجام این کارهای سریع یخچال خود را مانند روز اول کنید.

چند قطره عصاره وانیل را به یک پارچه مرطوب اضافه کنید، سپس کشوها و قفسه ها را پاک کنید. برای نشت خشک، مقدار مساوی سرکه و صابون ظرف را در یک بطری اسپری مخلوط کنید، بگذارید 10 دقیقه بماند، سپس پاک کنید.

1. درب یخچال را بررسی کنید.

درزگیر شل اجازه خروج هوای سرد را می دهد و انرژی را هدر می دهد و باعث می شود یخچال بیشتر از آنچه نیاز است کار کند. ابتدا مطمئن شوید که مهر و موم عاری از باقی مانده مواد غذایی باشد. (سالی دو بار آنها را با مسواک و محلول جوش شیرین و آب مسواک بزنید.)

نمایندگی تعمیر فریزر بلومبرگ در سپاهان شهر اصفهان

لاستیک درب یخچال
لاستیک درب یخچال

ما همچنین خدمات تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای را ارائه می دهیم.

2. فایل ها را تمیز نگه دارید.

هنگامی که کویل های کندانسور با گرد و غبار پوشانده می شود، یخچال نمی تواند به طور دقیق کار کند. دو بار در سال، دستگاه را از روی دیوار جلو بکشید تا سیم‌پیچ‌ها در پشت ظاهر شوند (یا اگر سیم‌پیچ‌ها در قسمت جلویی پایین هستند، توری را بردارید)، یخچال را از برق بکشیدو استفاده کنید. جارو برقی همراه با برس آن را تمیز کنید.

3. دمای مناسب را تنظیم کنید.

یخچال را بین 1تا 7 درجه بالای صفر و فریزر را در دمای 14 الی 21  درجه  زیر صفر نگه دارید.

صفحه نمایشگر یخچال
صفحه نمایشگر یخچال

4. آن را پر کنید 

یخچال ها برای پایین نگه داشتن دما به “جرم حرارتی” نیاز دارند. غذاها و نوشیدنی های سرد به جذب هوای گرمی که هنگام باز شدن در وارد می شود کمک می کند. اگر اهل مواد غذایی هستید یا یخچال شما برای نیازهای شما بزرگ است، چند پارچ آب در آنجا ذخیره کنید.

نمایندگی تعمیر فریزر بلومبرگ در سپاهان شهر اصفهان

داخل یخچال
داخل یخچال

5. آماده باشید.

اگر برق قطع است، درها را بسته نگه دارید. یک یخچال باز نشده مواد غذایی را به مدت چهار ساعت ایمن نگه می دارد. فریزر در صورت پر بودن 48 ساعت و در صورت نیمه پر 24 ساعت دمای خود را حفظ می کند.