یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیر فریزر سامسونگ در سپاهان شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر فریزر سامسونگ در سپاهان شهر اصفهان   تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته  .

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل انجام می دهد.

تعمیرات 100 %در منزل شما

بدون تعطیلی

تعمیرات برد یخچال در محل

یخچال فریزر سامسونگ
یخچال فریزر سامسونگ

۱۰ مورد از مشکلات و خرابی های رایج فریزر

برفک زدن، شایع‌ترین خرابی و اشکال

برفک یخچال
برفک یخچال

یکی از خرابی‌های رایج یخچال فریزر برفک زدن است. برفک تأثیر بدی بر روی کیفیت و طعم غذا دارد، همچنین باعث افزایش دمای فریزر  می‌شود. برفک زدن به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد.

جلوگیری و رفع برفک در یخچال فریزر

همانطور که در بالا اشاره کردیم از خرابی های رایج یخچال فریزر ، برفک‌زدن است. برای جلوگیری از این مشکل باید غذاها را به صورت داغ نگهداری نکنید زیرا نگهداری غذاهای گرم سبب ایجاد رطوبت می شود.

رفع بوی بد یخچال
رفع بوی بد یخچال

سرد نکردن یخچال فریزر

از دیگر خرابی های رایج یخچال فریزر سرد نکردن آن است؛ عدم تنظیم درست درجه دما، یکی از دلایل بروز این مشکل می‌باشد، در زمستان و تابستان دمای متفاوتی باید برای یخچال باید در نظر گرفت.

دمای یخچال اغلب در زمستان بر روی ۳ یا ۴ درجه سانتی‌گراد و در تابستان بر روی ۱ یا ۲ درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شود، بنابراین عدم توجه به این موضوع سبب افزایش دمای یخچال فریزر خواهد شد.

از دیگر دلایل سرد نکردن یخچال، نگهداری مواد غذایی بیش از حد داخل یخچال است، در این صورت کمپرسور مدت زمان بیشتری جهت تولید سرما کار می‌کند. در نهایت کارایی کمپرسور کاهش پیدا خواهد کرد. برخی از مواد غذایی سبب مسدود شدن دریچه هوای یخچال می‌شوند.

از دیگر دلایل می‌توان عدم گردش هوا در فضای پشت دستگاه اشاره کرد، زمانی که پشت یخچال با دیوار فاصله کمی داشته باشد، میزان جریان هوای مطلوب کاهش پیدا می‌کند؛ این امر سبب داغ شدن کمپرسور و کاهش قدرت خنک کنندگی آن می‌گردد.تعمیر فریزر

تعمیر فریزر
تعمیر فریزر

بوی نامطبوع آب‌سردکن

بوی نامطبوع آبسرد کن بسیار آزار دهنده است، از گذشته تا به امروز این بو در یخچال‌ها و آب‌سردکن‌ها وجود داشته است. این مسئله در فصل گرما و تابستان بیشتر آزاردهنده است، زیرا مصرف آب در فصل تابستان بسیار زیاد است.

یکی از دلایل بوی نامطبوع آب‌سردکن، این است که آب به مدت طولانی درون آب‌سردکن مانده باشد، همچنین استفاده از فیلترهای بی‌کیفیت سبب بروز این مشکل می‌شود. شما باید به طور منظم یخچال را تمیز کنید تا آب‌سردکن بوی بدی به خود نگیرد، این مشکل با راهکارهای ساده قابل حل شدن است.

علت خاموش شدن ناگهانی یخچال چیست؟

از خرابی های رایج یخچال فریزر، خاموش شدن ناگهانی آن است. یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی یخچال اشکال در اتصالات سیم و پریز است، از دیگر علل می‌توان به سوختگی محافظ برق یخچال اشاره کرد.

محافظ برق یخچال مانع از جذب نوسانات برق شهری و سوختگی دستگاه می‌شود، یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی یخچال، آسیب در برد یخچال است. برد یخچال به قطعات مختلف دستگاه دستورات لازم را ارسال می‌کند، و موجب عملکرد صحیح دستگاه می‌شود. افراد می‌توانند از طریق برد دستگاه، دمای یخچال را کم و یا زیاد کند، آسیب در برد دستگاه موجب از کار افتادن یخچال خواهد شد.