امرسان

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در سپاهان شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در سپاهان شهر اصفهان تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری   در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته  

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل  انجام می دهد . یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید و در حضور خود شما انجام می گردد .

تعمیرات 100% در منزل شما

بدون تعطیلی

تعمیرات برد در محل

دلیل ایجاد برفک در دستگاه یخچال فریزر امرسان

هر زمان که شما با وجود برفک در دستگاه یخچال فریزر امرسان روبرو  می شوید، باید به دنبال علت آن باشید ولی در مرحله ی ابتدایی باید به نوع دستگاه تان توجه کنید.

البته دستگاه های یخچال فریزر در دو نوع مدل بدون برفک و نیمه برفک و یا نیمه فراست  می باشند و بعد از شناسایی دستگاه می توانید به سراغ علت ایجادش بروید.

برفک یخچال
برفک یخچال

راههای از بین بردن برفک

گونه و طراحی سیستم یخچال قدیمی طوری است که صفحه خنک کننده یا ترایزون در داخل دستگاه تعبیه شده است، به همین دلیل به مرور زمان رطوبت یخچال تبدیل به برفک می شود و این می تواند یک عملکرد طبیعی باشد.

دلیل یخ زدن یخچال فریزر در این حالت وجود رطوبت زیاد در یخچال و یا باز و بسته شدن مداوم یخچال است، یخ زدن در یخچال فریزرهای قدیمی تا زمانی که به طور مداوم و زیاد در قسمت های مختلف دستگاه شکل نگیرد امری عادی طلقی می شود.

علت یخ زدن یا ایجاد برفک در دستگاه یخچال با این شرایط می تواند مربوط به خرابی لاستیک دور درب یخچال و خرابی ترموستات باشد.

لاستیک درب یخچال
لاستیک درب یخچال

یکی از قطعات اصلی در یخچال های جدید است که خرابی آن ممکن است موجب یخ زدن یخچال و ایجاد برفک در دستگاه می  شود.

در واقع تایمر یخ زدایی است زیرا این قطعه موظف به چرخه خنک کننده و یخ زدایی است و در صورت خرابی ممکن است یخچال برای مدت طولانی در حالت خنک کننده و سرمایشی باشد، با وجود این شرایط لوله های اواپراتور یخ می زنند.

بررسی، تعمیر و تعویض این قطعه می تواند مشکل یخ زدگی بیش از حد یخچال را حل کند.

چرا یخچال فریزر امرسان خاموش می شود؟

یکی از مواردی که بسیار رایج می باشد در امر معیوب شدن دستگاه یخچال مشاهده ی اتومات نکردن دستگاه یخچال شما می باشد که بروز این مشکل می تواند نشانه ی خراب شدن یکی از قطعات مهم و با اهمیت در دستگاه یخچال فریزر امرسان باشد.

دلیل خودکار نبودن عملکرد دستگاه یخچال فریزر همیشه نشان دهنده ایراد در قطعات آن نیست و در بسیاری از موارد با رعایت چند نکته ساده می توان این مشکل را برطرف کرد.

برای مثال دمای اتاق و درجه حرارت محیط اطراف می تواند عامل اتومات نکردن  یخچال فریزر باشد،  راه کار خوب و برتر در این شرایط خنک کردن محیط اطراف و همچنین دور نگه داشتن یخچال از محیط های در معرض نور مستقیم خورشید است.

از دیگر مواردی که می توان علت خاموش نشدن یخچال دانست، گذاشتن مواد غذایی داغ در یخچال یا باز و بسته شدن زیاد درب آن است.

سعی کنید از قرار دادن مواد غذایی داغ در یخچال اجتناب کنید، زیرا این کار در اثر تکرر زیاد در طول زمان عمر دستگاه را کاهش می دهد.

برای دور ماندن از باز و بسته کردن توسط کودکان، بهتر است در طول روز از قفل کودک استفاده کنند.

باز و بسته شدن مداوم باعث گرم شدن هوای داخل یخچال و جلوگیری از کارکرد خودکار یخچال می شود.

مشکلات یخچال فریزر امرسان

علل های دیگری که باعث بروز این مشکل شده است می تواند نشتی گاز یخچال باشد که از عوامل خاموش نشدن دستگاه یخچال است و یا به دلیل گذشت زمان وجود گرد و غبار که بر روی کندانسور و لوله هایش قرار می گیرد.

شارژ گاز
شارژ گاز

می تواند مزید بر این علت باشد که برای رفع این ایراد می توانید با تمیز کردن این گرد و غبار از روی لوله ها رفع عیب نمایید.

خراب شدن قطعه ی هیتر دیفراست که موظف به ذوب برفک ها ی ایجاد شده روی لوله های اواپراتور دستگاه یخچال فریزر می باشد که در صورت نیاز باید تعمیر و یا تعویض این قطعه صورت بگیرد.

ایجاد نواقص در قطعه ی تایمر دیفراست هم می تواند از این علل باشد و یا ضعف در عملکرد موتور دستگاه یخچال فریزر از موارد دیگر باشد.

از موارد مهمی که دارای اهمیت بسیاری است معیوب شدن قطعه ی ترموستات است، این قطعه موظف به فرمان دادن به قطعه ی هیتر دیفراست دستگاه یخچال فریزر است.

ترموستات یخچال
ترموستات یخچال

خراب شدن قطعه ی برد اصلی دستگاه یخچال فریزر هم در اتومات نکردن این سیستم نقش دارد که برای انجام تعمیرات برد باید از افراد متخصص تعمیرات یخچال کمک بگیرید.

علت نهایی این مشکل مرتبط به لاستیک درب دستگاه یخچال فریزر خواهد بود که احتمال وجود پارگی و ترک لاستیک دور درب دستگاه باعث می شود که هوای سرد به بیرون از دستگاه منتقل بشود و در نهایت موتور دستگاه اقدام به کار کردن طولانی می کند که با انجام عمل تعویض این لاستیک درب دستگاه می توانید عیوب پیش آمده را برطرف نمایید.

انجام دادن سرویس های یخچال فریزر امرسان

یکی از مواردی که بسیار مهم می باشد و می تواند در بالا رفتن راندمان کاری دستگاه یخچال فریزر شما و همچنین بالا رفتن عمر مفید دستگاه موثر باشد و البته از همه مهم تر از خراب شدن های قطعات در آینده جلوگیری بکند می تواند انجام به موقع سرویس های دوره ایی دستگاه یخچال فریزر امرسان باشد.

با حضور کارشناسان حداقل سالی یک بار می توانید تمامی عملکرد های دستگاه یخچال خود را مورد بررسی قرار بدهید و از بروز مشکلات در آینده زودتر متوجه  بشوید.

کارشناسان با حضورشان و بررسی قطعات دستگاه، اگر قطعه ایی دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعمیرات و یا تعویض باشد در صورتی که هنوز به قطعات دیگر صدمه ایی وارد نکرده و هزینه ی کمتری را برای تعمیرات لازم است، می تواند به سود شما باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در سپاهان شهر اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در سپاهان شهر اصفهان

https://saritamir.com/wp-content/uploads/2022/03/IMG_20230127_104722_829-2.jpg

تعمیر یخچال فریزر امرسان در منزل

زمانی که افراد با خرابی دستگاه یخچال روبرو می شوند اولین نگرانی آن ها برای رفع این عیوب پیش آمده جا به جا کردن و انتقال دادن یخچال فریزر آن ها به تعمیرات می باشد.

کلام آخر

به شما توصیه می کنیم که هر زمان با اختلالی در عملکرد دستگاه یخچال فریزر خود مواجه شدید اصلاً نگران نباشید.

زیرا با وجود کادر با تجربه ی سریع تعمیر که تمامی عیوب دستگاه یخچال فریزر شما در کمترین زمان ممکن برطرف می کنند، می توانید از این کارشناسان کمک بگیرید و یا یک تماس افراد در دسترس شما خواهند بود.