جنرال استیل

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در سپاهان شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در سپاهان شهر اصفهان  تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری

در سراسر اصفهان

سرویس نیم ساعته

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل انجام می دهد.

تعمیرات 100% در منزل شما

با قطعات اصلی 

یخچال جنرال استیل
یخچال جنرال استیل

تعمیر یخچال جنرال استیل قدیمی و جدید

یخچال جنرال استیل یکی از برندهای قدیمی و محبوب در بازار است؛ که ممکن است بسته به دلایلی، دچار مشکل شود و برای تعمیر ان به کمک یک تکنسین کاربلد نیاز شود.

اکنون اگر شما هم برای تعمیر یخچال جنرال استیل قدیمی و یا جدید خود به دنبال یک فرد همه فن حریف و خبره می‌گردید؛ پس ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. ما ده ها تن از متخصصین در حوزه تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل به شما  به شما معرفی می‌کنیم.

متخصصین تعمیر یخچال جنرال استیل

تعمیرات لوازم خانگی مثل تعمیرات یخچال فریز جنرال استیل، یکی از تخصصی ترین تعمیرات در حوزه لوازم برقی است. جهت تعمیر و یا تعویض قطعات یخچال جنرال استیل، آن را دست یک متخصص خبره بسپارید. اکنون ما به شما ده ها تن از بهترین تکنسین برای تعمیر یخچال جنرال استیل همراه با مشخصات فردی، سوابق کاری و نظر مشتریانی که کارشان را به او سپرده اند؛ معرفی می‌کنیم.

تعمیر یخچال جنرال استیل در محل شما

تمامی خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل توسط تعمیرکاران “سریع تعمیر” در محلی که شما درخواست دهید؛ انجام می‌شود. متخصصین “سریع تعمیر ” یخچال General Steel شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی استفاده می‌کنند؛

تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد. پس در  اصفهان و اطراف آن سکونت دارید، خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل را درخواست دهید؛ تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار، خودش را با تجهیزات کامل به محل ثبت شده برساند.

تعمیرات
تعمیر یخچال

لیست خدمات تعمیر یخچال جنرال استیل در محل

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر جنرال استیل
  • عیب یابی یخچال جنرال استیل
  • تعویض قطعات یخچال فریزر جنرال استیل
  • تعویض فیلتر تصفیه آب ساید جنرال استیل
  • تعویض موتور یخچال فریزر جنرال استیل
  • تعمیر برد یخچال جنرال استیل در مدل‌های مختلف

چه زمانی برای تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل اقدام کنیم؟

در نظر داشته باشید که هیچ گاه از مشکلات سطحی لوازم خانگی خود ساده نگذرید. به طور مثال اگر کوچکترین مشکل در یخچال فریز جنرال استیل شما رخ داد؛ سریعا از یک متخصص کمک بگیرید تا در آینده منجر به خرید قطعات گران قیمت و یا حتی خرید یک یخچال اورجینال نشوید؛ و به جای پرداخت هزینه های هنگفت، آن را پس انداز کنید.

زمانی نیاز به تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل دارید که یکی از مشکلات زیر در یخچال شما رویت شود.

  • پنل برد یخچال جنرال استیل سوخته است.
  • بست یا لولای درب یخچال جنرال استیل خراب شده.
  •  بدنه فریزر جنرال استیل از داخل سوراخ شده.
  •  گاز یخچال خالی شده است.
  •  فریزر جنرال استیل یخ نمی‌زند.
  • یخچال فریزر جنرال استیل اضلا روشن نمی‌شود.
  • از یخچال صدای غیر طبیعی به گوش می‌رسد.
  • یخچال بیش از اندازه سرد می کند و مواد غذایی یخ می‌زنند.
  • یخچال جنرال استیل خنک نمی‌کند.
  • یخچال فریزر جنرال استیل صدای زیاد می‌دهد.
  • یخچال فریزر جنرال استیل یکسره کار می‌کند.
  • موتور یخچال فریزر جنرال استیل داغ کرده است.
  • فریزر جنرال استیل منجمد نمی‌ند.
  • یخچال فریزر جنرال استیل برفک می‌زند.
  • صفحه دیجیتالی یخچال فریزر جنرال استیل خراب شده است.
  • برد الکترونیکی یخچال فریزر جنرال استیل خراب شده است.
  • سنسور یخچال فریزر جنرال استیل عمل نمی‌کند.

در صورت مشاهده هر یک از مشکلات بالا از یک تکنسین جهت تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل، کمک بگیرید.

علائم خرابی برد یخچال فریزر

سوختن و خرابی هر قطعه ای در یخچال با علائم و نشانه هایی همراه خواهد بود که ما با مشاهده آنها می توانیم تا حدودی پی به نوع مشکل ببریم. نشانه ها و علائم خرابی برد یخچال اسنوا، هیمالیا، امرسان، سامسونگ، یخسازان و به طور کلی اکثر یخچال ها عبارتند از:

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در سپاهان شهر اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در سپاهان شهر اصفهان

1.ظاهر شدن برخی کدها از علائم خرابی برد یخچال

ظاهر شدن برخی از کدها در نمایشگر و پنل دیجیتالی یا لمسی یخچال می تواند نمایانگر خراب شدن برد در یخچال باشد. (در چنین شرایطی با مطالعه مندرجات دفترچه راهنمای محصول می توان درصدد عیب یابی و رفع مشکل ایجاد شده برآمد.

کد خطا خراب شدن برد در یخچال های LG عبارت است از:  IF، Er، F و DH در یخچال فریزر و کد خطای خرابی برد در یخچال سامسونگ E23، E40، D5 و Dمی باشد.

در یخچال فریزرهای شارپ نمایش کدهای خطای LF، LC و HC و در یخچال برند هیمالیا ارورهای F2، H1، H2 و E2، دلالت بر بروز اشکال در برد الکترونیکی دستگاه دارد. در یخچال فریزرهای برند SNOWA، ظاهر شدن کدهای خطای F2، F3، F4 و F6، بر روی نمایشگر دستگاه، نمایانگر ایرادات فنی برد الکترونیکی دستگاه می باشد.

همچنین، نمایش کدهای خطا بر روی نمایشگر یخچال فریزر امرسان متناسب با مدل دستگاه معنای مختلفی را در بر دارد. براین اساس، نمایش کد CD موید خرابی کمپرسور و فن، ارور DS و D5 خرابی سنسور دیفراست و کد FC خرابی سنسور داخلی دستگاه را گوشزد می نماید.

2.روشن نشدن و از کار افتادن و خنک نکردن مطلوب یخچال

روشن نشدن و از کار افتادن و خنک نکردن مطلوب یخچال می‌تواند دلیلی بر خرابی و معیوب شدن برد الکترونیکی دستگاه باشد. تنظیم نبودن دمای محفظه داخلی، عملکرد یکسره و بدون توقف و اتومات نکردن یخچال فریزر، ایجاد برفک و انجام نشدن فرآیند یخ زدایی، همگی دلالت بر بروز مشکل و نقص فنی برد الکترونیکی یخچال فریزر دارند.

3.خاموش بودن و عدم کارکرد کمپرسور

خاموش بودن و عدم کارکرد کمپرسور با وجود عملکرد فن ها، از دیگر نشانه های خراب شدن برد یخچال تلقی می‌گردد. با بررسی و عیب یابی اجزا و قطعات یخچال فریزر می‌توان از خراب بودن و نقص فنی برد الکترونیکی اطمینان حاصل نمود. همچنین، برخی ارورهای ظاهر شده بر روی پنل یخچال فریزر متناسب با نوع و مدل، موید خرابی و معیوب شدن برد الکترونیکی دستگاه می باشد.


تعمیرات برد 100% در منزل


4.کار نکردن فن اواپراتور از نشانه های خرابی برد یخچال

کار نکردن فن اواپراتور از رایج ترین نشانه های بروز مشکل در برد یخچال تلقی می گردد. عدم کارکرد بهینه فن، خرابی و معیوب شدن برد الکترونیکی دستگاه را در پی دارد. تعویض برد یا فن دستگاه از بهترین راهکارها برای برطرف نمودن این ایراد فنی می باشد.

5.تولید صداهای غیر عادی و عجیب از موتور

در صورت شنیده شدن صداهایی مانند صدای تق تق و تغییر سرعت فن یخچال به صورت غیرطبیعی، می توان انتظار داشت که برد یخچال آسیب دیده است. تغییر سرعت فن دستگاه یک فرآیند معمول و متداول برای کاهش یا افزایش دور آن می باشد.

این فرآیند غالبا حدود یک دقیقه به طول می انجامد. تغییر وضعیت فن یخچال بیشتر از میزان عنوان شده و نرمال نبودن صدای آن، نمایانگر بروز مشکل فنی در قطعه برد اصلی دستگاه است.

6.برفک زدن یخچال

کنترل فرآیند برفک زدایی و جلوگیری از ایجاد یخ زدگی و برفک، از مهم ترین کارکردهای برد الکترونیکی یخچال به شمار می رود. برفک زدن یخچال فریزر نوفراست از دیگر علائم بروز مشکل در برد یخچال می باشد.

انجام نشدن صحیح فرآیند نوفراست در اثر عدم کارکرد تایمر دیفراست یا معیوب شدن ترمو فیوز ایجاد می شود. در صورت سوختن برد اصلی یخچال، عملکرد بهینه کلیه اجزا و قطعات دستگاه با مشکلات مختلفی همراه می شود.

یخ زدگی و از بین رفتن مواد غذایی و تولید برفک را می توان برخی از مشکلات ایجاد شده ناشی از خراب شدن برد اصلی یخچال برشمرد.

ناگفته نماند که نوع، مدل و برند دستگاه، از پارامترهای تاثیرگذار بر هزینه تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر به شمار می‌آیند. تعمیر و تعویض برد دستگاه می بایست توسط تکنسین های حرفه‌ای انجام شود.