دیپوینت

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان 

سرویس نیم ساعته

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22 سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل انجام می دهد .

 تعمیرات 100% در منزل شما با قطعات اصلی 

یخچال دیپوینت
یخچال دیپوینت

ابتدا ما به رایج ترین مشکلات یخچال را برای شما توضیح می دهیم اگر شما به یکی از مشگلات زیر برخورد کردیید سریعا با یک متخصص یخچال تماس بگیرید .

رایج ترین مشکلات یخچال

1. مشکل یخ زدن محفظه داخلی یخچال

سرد شدن و یخ زدن مواد غذایی و محفظه داخلی، از شایع ترین مشکلات یخچال است . در بروز این مشکل علت های مختلفی دارد . خراب شدن ترمیستور دستگاه و در پی آن، عدم اندازه گیری درست دما، منجر به ایجاد این مشکل می شود. همچنین، جمع شدن آلودگی و گردوغبار بر روی کویل های کندانسور، عدم تنظیم ترموستات دستگاه، مسدود شدن فن خروجی هوا در اثر حجم زیاد مواد غذایی و خرابی برد، از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشند.

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان

برفک یخچال
برفک یخچال

2. داغ شدن بیش از حد موتور یخچال

داغ شدن غیر عادی و بیش از حد موتور یخچال را می توان از دیگر خرابی های متداول یخچال گفت. اختلال و ایراد در بخش کمپرسور و اعمال فشار زیاد به آن، کم شدن میزان گاز مبرد، عدم کارکرد درست کندانسور و عدم اعمال تنظیمات صحیح ترموستات، است.

موتور یا کمپرسور یخچال
موتور یا کمپرسور یخچال

3. بسته نشدن درب یخچال

بسته نشدن و باز ماندن درب یخچال برای مدت طولانی، علاوه بر افزایش درجه دمای محفظه داخلی، موجب ایجاد فشار به موتور دستگاه و افزایش چشمگیر مصرف انرژی می شود. پر شدن حجم یخچال بیش از ظرفیت، تراز نبودن پایه های دستگاه، چینش غلط مواد غذایی و خرابی و فرسودگی لاستیک های دور درب، از مهم ترین دلایل باز ماندن درب یخچال می باشند.

لاستیک درب یخچال
لاستیک درب یخچال

4. نشت آب از دیگر مشکلات یخچال

نشت آب از شایع ترین خرابی های یخچال فریزر است . در بروز این مشکل عواملی مانند بروز نشتی در شیر آب ورودی، معیوب شدن لوله های متصل شده به آبسردکن، گرفتگی و انسداد لوله های تخلیه، اختلال در فرآیند یخ زدایی و دیفراست یخچال، شکستگی سینی مخصوص تخلیه آب و جدا شدن لوله زه کش در اثر ضربه، تاثیرگذار می باشند.

داخل یخچال
داخل یخچال

5. انتشار بوی بد از مشکلات رایج یخچال

تولید و انتشار بوی بد و نامطبوع، از دیگر مشکلات یخچال است . فاسد شدن مواد غذایی در اثر گذشت زمان یا نگهداری مواد غذایی به صورت غیر اصولی، باعث تولید بوی بد در داخل یخچال می شود. استفاده از ظروف در بسته، شستشوی محفظه داخلی با محلول آب و مایع ظرفشویی و استفاده از بوگیر یا قهوه در محفظه یخچال، از بهترین راهکارها برای رفع این مشکل می باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان

رفع بوی بد یخچال
رفع بوی بد یخچال

6. یخ زدن لوله های کندانسور یخچال

فرآیند تامین هوای سرد و خنک کردن دستگاه های یخچال فریزر به وسیله لوله های پشت یخچال صورت می‌گیرد. یخ زدن این لوله ها،باعث کار نکردن درست یخچال می شود . برای رفع این مشکل می‌بایست به بررسی و ارزیابی هیتر المنت یخچال، ترموستات و تایمر دیفراست، تحت نظر تکنسین های کاربلد اقدام کنید .

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان

قبل از برفک زدایی
برفک زدایی
بعد از برفک زدایی
بعد از برفک زدایی

سریع تعمیر به شما پیشنهاد می کند مقاله زیر را مطالعه فرماییید :

راههای از بین بردن برفک یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان

7. تولید برفک در یخچال های بدون برفک

برفک زدن و یخ زدن، از شایع ترین مشکلات یخچال فریزر، به ویژه دستگاه های مدل No frost است . خرابی و معیوب شدن تایمر دیفراست، بروز اتصال در قسمت بدنه، نصب غیر اصولی و نادرست دستگاه، خراب شدن ترموستات، باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال و شل شدن یا فرسودگی لاستیک دور درب، از مهم ترین دلایل ایجاد برفک در یخچال می باشند. تعمیر این مشکل امری تخصصی است و برای رفع توصیه می کنیم از یک تعمیرکار یخچال ماهر و کاربلد کمک بگیرید.

8. عدم تولید هوای خنک در محفظه یخچال

در برخی مواقع علی رغم کارکرد و عملکرد دستگاه، محفظه داخلی یخچال خنک و سرد نمی شود. اختلال و ایراد در قطعه برد کنترل دما، خرابی تایمر دیفراست و ترموستات و اختلال در دمپر کنترل هوا،خرابی اواپراتور یخچال ،در بروز این مشکل تاثیرگذار می باشند. همچنین، بروز ایراد در کارکرد ترمیستور، عدم کارکرد هیتر دیفراست و معیوب شدن موتور فن و عدم چرخش جریان هوا در محفظه یخچال، از دیگر دلایل بروز این مشکلات تلقی می گردند.

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان

9. تولید سر و صدای زیاد از یخچال

تولید سر و صدای غیر معمول و غیر عادی از یخچال، از مشکلاتی است که بسیاری از مصرف کنندگان با آن مواجه هستند. تراز نبودن و شکستگی و آسیب دیدن پره های فن دستگاه، از علت های اصلی ایجاد سروصدای غیر معمول یخچال فریزر می باشد. همچنین، خرابی موتور فن کندانسور و شل شدن کویل کندانسور و لوله های کمپرسور، از دیگر عامل های تولید سروصدا در یخچال فریزر تلقی می گردد.

10. قطع و وصل شدن جریان برق دستگاه

از دیگر مشکلات شایع یخچال فریزر می توان به قطع و وصل شدن برق دستگاه اشاره نمود. در صورت مواجه شدن با این مشکل، می بایست در کوتاه ترین بازه زمانی نسبت به رفع آن اقدام نمود. نوسان داشتن جریان برق، بروز اختلال در قطعات الکتریکی، وجود رطوبت در محفظه یخچال، فرسودگی عایق بندی سیم ها و قطع شدن و پارگی اتصالات دستگاه، از علل اصلی ایجاد قطع و وصل شدن برق یخچال می باشند. بررسی و اطمینان حاصل کردن از سلامت اتصالات و استفاده از خدمات تعمیرکاران حرفه ای، از راهکارهای مناسب برای رفع این مشکل است.

11. عدم کارکرد صحیح فن دستگاه

در صورت خرابی و معیوب شدن فن، فرآیند گردش و چرخش جریان هوا در محفظه یخچال با اختلال مواجه می‌شود. جمع شدن آلودگی و گردوغبار در پره های فن، فرسودگی فن در طی گذشت زمان و وجود نوسان در جریان برق، در بروز این مشکل نقش پر رنگی دارند. تعمیر یا تعویض فن دستگاه به وسیله تکنسین های معتبر، در جهت رفع این مشکل کمک شایانی می نماید.

انواع فن یخچال
انواع فن

12. خاموش و روشن شدن متوالی یخچال

کارکرد مداوم و خاموش و روشن مستمر را می توان از دیگر مشکلات یخچال قلمداد نمود. خرابی برد الکترونیکی، معیوب شدن ترموستات، بروز نقص فنی در قطعه کمپرسور و عدم برق رسانی مناسب به دستگاه، از مهم ترین دلایل خاموش و روشن شدن سریع دستگاه می باشد. عیب یابی و برطرف کردن ایراد توسط تعمیرکاران باتجربه، از بهترین گزینه ها برای رفع این مشکل است.

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان

یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید 100 % در منزل 

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان