دیپوینت

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در شاهین شهر اصفهان  تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان 

سرویس یک ساعته

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل انجام می دهد .

تعمیرات 100% در منزل شما 

تعمیر یخچال دیپوینت

یخچال دیپوینت
یخچال دیپوینت

لیست 4 مشکل یخچال دیپوینت

برای آشنایی با تمام مشکلات یخچال های دیپوینت و نحوه عیب یابی آنها به خواندن ادامه دهید.و برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

1. یخ ساز یخچال دیپوینت کار نمی کند

در اینجا چند مورد از مشکلات یخ ساز اشاره شده است 

  • نشت آب از زیر سینی های یخچال دیپوینت
  • کریستال‌های یخ، چکیدن قطرات آب در زیر یخساز تشکیل می‌شوند.
  • یخساز گیر کرده و به سختی جدا می‌شوند، احتمالاً در نتیجه گرفتگی لوله های یخساز که بیش از حد یخ زده است این در حالی هست که در برخی موارد اصلا یخ نمی زند و صاحبان خانه باید خودشان یخ اضافی را در یخچال قرار دهند.
  • یخچال دیپوینت به هیچ وجه یخ زدایی نمی کند. یخ سازها در قالب‌های بزرگ یخ منجمد می سازند. برخی از صاحبان خانه ها از بخارشوی یا سشوار برای آب کردن یخ ساز یخچال دیپوینت استفاده می کنند.

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در شاهین شهر اصفهان

2. فساد مواد غذایی به دلیل یکنواخت نبودن دما

در کنار سایر مشکلات رایج یخچال دیپوینت، میتوان از یخچال های دیپوینت یکنواخت نبودن سردی دما باعث بد شدن نام این برند شده اند. ترموستات یخچال دیپوینت که وظیفه کنترل دما را دارد زود به زود خراب می شود.

بنابراین، متغییر بودن دما در یخچال فریزر دیپوینت این پتانسیل را دارد که غذای شما را درون دستگاه خراب کند. نگهداری مواد غذایی در دمای بالای 40 درجه فارنهایت خطر آلودگی مواد غذایی را در بر دارد.

دمای یخچال
دمای یخچال

چگونه می توانیدچک کنید که یخچال شما دما و خنکی لازم را دارد؟

اگر از خنکی یخچال مطمئن نیستید، باید کارهای زیر را انجام دهید تا مواد غذایی خود را از رشد باکتری های خطرناک که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند، حفظ کنید.

  • کنترل دمپر هوا را بررسی کنید. اگر دمپر یخچال شکسته است آن را تعویض کنید زیرا هوای گرم زیادی وارد یخچال می شود و باعث ایجاد رطوبت و در نهایت یخ زدن بیش از حد یخچال می شود.
  • ترمیستور را با استفاده از مولتی متر بررسی کنید. مقاومت ترمیستور باید همراه با دمای یخچال تغییر کند. اگر اینطور نیست، ترمیستور را تعویض کنید، زیرا فن و کمپرسور را فرا می‌گیرد و باعث می‌شود یخچال خیلی سرد شود تا مواد غذایی داخل یخچال منجمد شوند.
  • برد کنترل دما را از نظر نقاط لحیم کاری آسیب دیده بررسی کنید. اگر برد آسیب دیده یا سوخته است، باید آن را تعویض کنید.
  • ترموستات کنترل دما را از پایین ترین تا بالاترین نقطه بررسی کنید و منتظر صدای شبیه کلیک باشید. اگر صدای کلیک شنیده نمی شود، از یک مولتی متر برای تست ثبات ترموستات استفاده کنید. در صورت عدم ثبات دما آن را تعویض کنید.

3. یخچال دیپوینت یخ زدایی نمی کند

عدم یخ زدایی دستگاه باعث ناراحتی و ایجاد مشکل زیادی در بین خریداران یخچال دیپوینت شده است. بسیاری از کاربران ادعا کرده اند که یخچال آنها اصلا یخ زدایی نمی کند.

آنها مجبورند از گرما برای ذوب کردن یخ منجمد تشکیل شده روی کویل های اواپراتور استفاده کنند، که مسئول گردش هوای سرد در یخچال دیپوینت هستند.

اگر مجموعه یخ زدایی یخچال دیپوینت به درستی کار نکند، یخ زدگی بیش از حد روی سیم پیچ های ایجاد می شود و جریان هوا را محدود می کند که باعث می شود یخچال دیپوینت خنک نکند.نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در شاهین شهر اصفهان

برفک یخچال
برفک یخچال

چرا یخچال دیپوینت یخ زدایی نمی کند ؟

هیتر المنت یخچال را با یک مولتی متر بررسی کنید تا ببینید آیا گرمای کافی به کویل های اواپراتور برای ذوب شدن یخ جمع شده می دهد یا خیر. اگر جایگزین آن نشود.

4. یخچال دیپوینت خنک نمی شود

این یکی دیگر از مشکلات یخچال دیپوینت است. بسیاری از مصرف کنندگان از خرابی فن اواپراتور و خرابی کمپرسور شکایت داشتند که در نهایت منجر به علت سرد نکردن یخچال دیپوینت می شود.

دلیل سرد نشدن یخچال دیپوینت به شرح زیر است:

  • یخ زدگی روی سیم پیچ های اواپراتور ایجاد می شود
  • فن اواپراتور یخ زد
  • هیتر یخ زدایی کار نمی کند
  • سنسور دما یا ترمیستور معیوب است
  • خرابی ترموستات یخ زدایی

موارد زیر رایج ترین مشکلات یخچال  درب فرانسوی دیپوینت هستند:

  • نشتی آب یخچال
  • یخ ساز خراب
  • نوسان دما
  • درهای نامناسب
  • یخچال صدای بلندی می دهد
  • برای طول عمر مورد اعتماد نیست
لاستیک درب یخچال
لاستیک درب یخچال

lزایا و معایب یخچال دیپوینت

مزایا و معایب یخچال دیپوینت را در این مقاله سعی شد به معایب یخچال دیپوینت پرداخته بشه که برای یخچال ساید دیپوینت ، دوقلو و بالا پایین اشاره کرد.

مشکلات یخچال دیپوینت چیست؟

یخچال های دیپوینت تعدادی از مشکلات گزارش شده توسط کاربران خود به خصوص در مدل ها مانند نشتی آب، نامرتب بودن درب ها، صداهای بلند، دمای نامناسب و عملکرد نامناسب یخ ساز دارند.

عمر یخچال های دیپوینت چقدر است؟

به طور متوسط، یک یخچال دیپوینت می تواند تا 15 سال عمر کند. پس از آن، شروع به افزایش هزینه تعمیر شما می کند. با این حال، طول عمر به شدت به نحوه نگهداری آن بستگی دارد.

 نمایندگی تعمیر یخچال بنس اصفهان

کلیه تعمیرات در منزل شما انجام می شود …

نتیجه:

بدون شک دیپوینت یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی است. بسیاری از خریداران دیپوینت در انجمن های مختلف مشتریان، به ویژه در مورد یخچال های درب فرانسوی، از تعدادی از مسائل شکایت کرده اند.

اگر قبلاً یخچال دیپوینت خریداری کرده اید و با آن مشکل دارید. در این صورت، باید با نمایندگی تعمیرات دیپوینت تماس بگیرید تا خدماتی را برای کمک به شما در حل مشکل درخواست کنید.نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در شاهین شهر اصفهان

نشانه ها و علائم کم شدن گاز یخچال

در اینجا قصد داریم اصلی ترین نشانه ها و علائم کمبود و تخلیه شدن گاز یخچال فریزر را بررسی نماییم. برخی از مهمترین علائم نشتی و گاز نداشتن یخچال عبارتند از:

1- کارکرد مداوم و یکسره موتور یخچال

کار نکردن اتومات یخچال، یکی از علائم کم شدن گاز یخچال به شمار می رود. ماده مبرد در سیکل کاری یخچال فریزر، نقش برجسته و پر رنگی ایفا می نماید. تخلیه یا کمبود گاز فریون، کارکرد و عملکرد طبیعی و نرمال دستگاه را با اختلال مواجه می کند. در نتیجه این امر هوای گرم در محفظه و محیط داخلی یخچال جریان پیدا می کند.

گرم شدن فضای داخلی موجب کارکرد بیش از حد کندانسور و کمپرسور دستگاه، به منظور تولید هوای سرد و خنک می شود. بر همین اساس، موتور دستگاه برای رساندن دمای محفظه داخلی به حالت مطلوب، به صورت مداوم و بدون وقفه کار می کند.

موتور یخچال
موتور یخچال

2- گرم شدن محفظه داخلی یخچال به دلیل کم بودن گاز

جریان یافتن هوای گرم و افزایش دمای محیط داخلی را می توان از دیگر نشانه های خالی شدن یا کم بودن گاز یخچال دانست. بر این اساس، گرم شدن فضای داخلی و به تبع آن، گرم شدن مواد غذایی، حکایت از تخلیه، نشتی یا کمبود گاز مبرد دستگاه دارد. بروز اختلال در عملکرد سرمایشی یخچال موجب نفوذ هوای گرم به محیط داخلی آن می شود.

بنابراین، در صورت گرم یا فاسد شدن مواد غذایی و گرم بودن محفظه داخلی یخچال فریزر، به احتمال بسیار قوی گاز مبرد دستگاه تخلیه یا کاهش پیدا کرده است. با شارژ کردن گاز یخچال، این مشکل به راحتی برطرف می گردد.

3- انتشار بوی بد و نامطبوع ناشی از نشتی گاز یخچال

تولید و استشمام بوی نامطبوع و بسیار زننده، از دیگر نشانه های کم شدن گاز یخچال تلقی می گردد. خارج شدن بوی بد از محفظه داخلی یخچال، غالبا به علت تخلیه گاز فریون بروز پیدا می کند.

گاز خنک کننده یخچال نوعی مبرد بد بو و در عین حال شیمیایی می باشد. نشت یا تخلیه و خروج این گاز، غالبا با انتشار بوی بد و نامطبوع همراه است. برای رفع این مشکل در ابتدا یخچال را خاموش کرده و سپس از خدمات تعمیرکاران حرفه ای و مجرب بهره ببرید.

4- افزایش هزینه های برق

به طور کلی، دمای تنظیم شده برای محفظه داخلی یخچال متناسب با فصل سرد یا گرم سال، متفاوت و متغیر می‌باشد. در فصل سرد به منظور خنک نشدن بیش از حد محفظه داخلی، دما بر روی محدوده پایین تری تنظیم می شود.

در صورت کاهش و کمبود گاز مبرد، کارکرد یخچال به منظور تامین هوای مطلوب و ایده آل، افزایش پیدا می کند. افزایش کارکرد و عملکرد مداوم دستگاه، افزایش هزینه های جانبی و اقتصادی مانند هزینه برق را به دنبال دارد.

بنابراین، یکی از عامل های مهم افزایش هزینه برق و عملکرد بیش از حد دستگاه را باید در تخلیه شدن گاز مبرد جستجو نمود.

5- سرد بودن سطح کندانسور

سرد بودن سطح کندانسور، از دیگر نشانه ها و علائم کم شدن گاز یخچال قلمداد می گردد. دمای کندانسور دستگاه در شرایط طبیعی و نرمال، گرم می باشد. بنابراین، سرد بودن این بخش، خبر از بروز نشتی و تخلیه گاز خنک کننده دستگاه می دهد. با لمس سطح کندانسور می توان از سرد یا گرم بودن دمای آن اطمینان حاصل کرد.

علت خالی شدن گاز یخچال

دلایل و عوامل مختلفی می تواند در کاهش و تخلیه گاز مبرد یخچال فریزر نقش و تاثیر داشته باشند.

  • بروز نشتی از مسیر لوله های کمپرسور، می تواند علت کم شدن گاز یخچال محسوب شود. کیفیت پایین لوله ها، ضربه خوردگی یا پوسیدگی و خوردگی لوله ها، احتمال بروز نشتی را افزایش می دهد.
  • همچنین، نفوذ رطوبت در لوله‌های دستگاه می تواند منجر به پوسیدگی و متعاقب آن، خروج گاز مبرد از یخچال شود.
  • سوراخ شدن و خارج شدن لوله‌های اواپراتور از جایگاه خود، یکی دیگر از دلایل تخلیه گاز فریون یخچال می باشد. خارج شدن لوله ها از جایگاه خود به علت حمل و جابجایی غیر اصولی و نادرست یخچال رخ می دهد.
  • عدم اتصال درست و مناسب لوله های اواپراتور به یکدیگر یا شکسته شدن جوش ها، می تواند بروز نشتی و خروج گاز خنک کننده یخچال را در پی داشته باشد.
  • عدم ضخامت مناسب سایز و قطر لوله مویی نیز در ایجاد این مشکل تاثیرگذار و موثر است. نداشتن ضخامت لازم، موجب فرسودگی و سوراخ شدن لوله مویی و کاهش ماده مبرد دستگاه می شود.