بوش

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در شاهین شهر اصفهان  تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته  

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد.

تعمیرات 100% در منزل شما

با قطعات اصلی و با ضمانت

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در شاهین شهر اصفهان

یخچال بوش
یخچال بوش

یخچال بر اساس بسیاری از اصول فیزیکی کلی کار می کند. اولی اصل انتقال حرارت از اجسام گرم به اجسام سرد نزدیک به آنهاست،

بنابراین مایعی با دمای پایین در داخل یخچال عبور داده می شود و گرمای موادی که قرار است خنک شوند به آن منتقل می شود، بنابراین گرم شده و تبخیر می شود.

و در طی آن گرما از داخل یخچال جذب می شود و با انبساط در فضای بزرگ دمای آن کاهش می یابد و در ادامه توضیح داده خواهد شد.نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در شاهین شهر اصفهان

تعمیر و نگهداری یخچال تعمیر یخچال خانگی می تواند کار سختی باشد. دانستن بهترین راه برای نگهداری از یخچال و جلوگیری از هر گونه مشکل بسیار مهم است.

بسیاری از مشکلات رایج در یخچال ها وجود دارد، مانند کار نکردن یخ ساز، کار نکردن فریزر یا مشکل در آب بندی درب. اینها همه چیز قابل تعمیر است تعمیر و نگهداری انواع یخچال توسط متخصصین حرفه ای.

بیشترین مشکلاتی که ممکن است در یخچال خانگی رخ دهد، مشکلات برق، نشتی، شکستن درزگیر درب، شکسته شدن یخ ساز، فیلتر آب یا کنترل دما معیوب است.نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در شاهین شهر اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در شاهین شهر اصفهان

خرابی های یخچال خانگی و راه هایی برای رفع آن ها توسط خودتان

نشت آب از یخچال:

نشت آب از یخچال نشانه خوبی نیست و یکی از رایج ترین خرابی های یخچال در بین مردم است،

زیرا نشت آب از یخچال به یکی از دلایل زیر رخ می دهد: سوراخ تخلیه در دستگاه یخ زدایی مسدود شده است و در نتیجه گرفتگی شیلنگ تخلیه توسط ذرات ریز مواد غذایی ایجاد می شود که باعث تشکیل یخ در یخچال و در نتیجه نشت آب می شود.

با برداشتن یخ انباشته شده با ریختن آب داغ در یخچال و یا به صورت دستی با یک قطعه جامد یخ جمع شده را خارج کنید و سپس سوراخ تخلیه را تمیز کنید.

تجمع یخ در فریزر:

همچنین این یکی از خرابی های یخچال است که افراد را آزار می دهد، اگر قسمت بالای یخچال (فریزر) دچار انباشتگی شفاف و زیاد برف شد، دلیل اصلی آن باز گذاشتن یا محکم بسته نشدن درب فریزر است. زیرا باعث تجمع برف در فریزر می شود.

مراقب باشید درب را برای مدت طولانی باز نکنید و مطمئن شوید که درب محکم بسته شده باشد، اگر مشکلی در خود درب وجود داشت با متخصص تعمیر و نگهداری تماس بگیرید تا درب را تعمیر کند.

برفک یخچال
برفک یخچال

موتور یخچال به طور مکرر کار می کند:

در شرایط عادی، موتور یخچال (کمپرسور) بسته به دما در فواصل زمانی کار می کند و هر چه موتور بیشتر کار کند، مصرف برق یخچال بیشتر است و کارکرد موتور در فواصل زمانی نزدیک نشان دهنده مشکلی است که

ممکن است ناشی از آن باشد. :

وجود یخچال در محیط پر گرد و غبار که باعث جمع شدن گرد و غبار روی کویل های کندانسور می شود که باید با جاروبرقی یا برس سفت کاملا تمیز شوند. یا یخچال را روی خنک کننده بالا قرار دهید، جایی که توصیه می شود دمای یخچال بین 2 تا 5 درجه سانتیگراد باشد.

موتور یخچال
موتور یخچال

درب یخچال محکم بسته نمی شود:

محکم نبستن درب یخچال ممکن است منجر به تعدادی خرابی یخچال شود، از جمله افزایش مصرف برق و پر شدن یخچال داخل یخچال با یخ، بنابراین از موارد زیر اطمینان حاصل کنید

  1. غذاها را طوری داخل یخچال قرار دهید که در جای خود قرار گیرند و نزدیک در نباشند.

  2. موقعیت قفسه های داخلی و ظروف غذا، زیرا ممکن است در را مسدود کرده و از بسته شدن محکم آن جلوگیری کنند.

  3. موقعیت کاست لاستیکی داخلی یخچال، زیرا ممکن است از جای خود جابجا شده باشد.

  4. کاست لاستیکی داخلی درب یخچال را تمیز کنید، از یک تکه اسفنج مرطوب شده با آب گرم و صابون مایع استفاده کنید، قسمت منحنی و پنهان در کاست را تمیز کنید.

  5. در نهایت مطمئن شوید که لولای درب یخچال بسته است و به درستی کار می کند.
لاستیک درب یخچال
لاستیک درب یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش در شاهین شهر اصفهان

 در صورت هر گونه مشکل برای یخچال خود می توانید با ما در تماس باشید .