دسته بندی :

 

تعمیر یخچال فریزر دوو در سپاهان شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در سپاهان شهر اصفهان تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان 

سرویس نیم ساعته  

 

 ( گروه فنی سریع تعمیر با 20 سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد. )

تعمیرات 100% در منزل شما با قطعات اصلی و با ضمانت

 

 نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در سپاهان شهر اصفهان

دوو
دوو

برای تعمیر یخچال همیشه بهتر است به متخصصان واگذار شود – آنها می دانند یخچال شما چه مشکلی دارد و می توانند قطعات آن را تعویض کنند. در مورد تعمیر یخچال با خدمات مشتریان سریع تعمیر تماس بگیرید و راهنمایی سریع و مطمئن دریافت خواهید کرد.

دمای مطلوب در یخچال و فریزر چقدر است ؟

دمای مناسب در یخچال غذا را برای روزها و حتی هفته‌ها سرد و ایمن نگه می‌دارد، زیرا سرد کردن رشد باکتری‌ها را کند می‌کند. هنگامی که دمای غذا از یک نقطه خاص (حدود 1 الی 7 درجه سانتیگراد) شروع به افزایش می کند، باکتری ها شروع به تکثیر تصاعدی می کنند.

همه این باکتری ها بد نیستند – اما همه آنها هم خوب نیستند. هم به خاطر کیفیت غذا و هم برای کاهش خطر مسمومیت غذایی، عاقلانه است که یخچال را روی دمای توصیه شده تنظیم کنید و دستورالعمل های نگهداری از یخچال را رعایت کنید.

دمای یخچال چقدر باید باشد؟

توصیه شده یخچال  1 الی 7 درجه سانتیگراد است، در حالی که دمای ایده آل فریزر زیر 17- درجه سانتیگراد است. با این حال، دمای ایده‌آل خنک‌تر در واقع کمتر است و هدف این است که بین 1.7 تا 3.3 درجه سانتی‌گراد باشد. این محدوده دمایی نزدیکترین به انجماد است. همچنین نزدیک به دمای 4 درجه سانتیگراد است.

دمای بالاتر از محدوده 1.7 تا 3.3 درجه سانتیگراد ممکن است بسیار بالا باشد. غذای شما به سرعت فاسد می شود و همچنین ممکن است با برخی مشکلات گوارشی مواجه شوید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در سپاهان شهر اصفهان

داخل یخچال
داخل یخچال

چگونه دمای یخچال را اندازه گیری کنیم؟

شما می توانید یک دماسنج لوازم خانگی مستقل و ارزان قیمت را به صورت آنلاین یا در هر فروشگاه لوازم خانگی خریداری کنید. دماسنج را در یخچال قرار دهید و بگذارید 20 دقیقه بماند. سپس دما را بررسی کنید.

ممکن است یخچال خود را روی 2.3 درجه سانتیگراد تنظیم کرده باشید، اما دمای واقعی در واقع حدود 0 یا حتی 4 درجه سانتیگراد است. اینکه دمای یخچال ها چندین درجه از دمایی که شما تنظیم کرده اید پایین بیاید، غیرعادی نیست.

علاوه بر این، برخی از یخچال ها به هیچ وجه دما را نشان نمی دهند. آنها فقط به شما اجازه می دهند دمای یخچال و فریزر را در مقیاس 1 تا 5 تنظیم کنید . بنابراین بدون دماسنج نمی توانید درجه های واقعی را بدانید.

چگونه یخچال را خنک کنیم؟

اگر متوجه شدید که با وجود تنظیمات دمایی تنظیم شده، دمای یخچال شما دائماً در اطراف 4 درجه قرار دارد، چندین مرحله وجود دارد که می توانید به یخچال خود کمک کنید تا دمای ایده آل خود را حفظ کند.

قبل از قرار دادن غذا در یخچال اجازه دهید تا خنک شود

کاسه‌های داغ باقی‌مانده سوپ یا مرغ سوخاری می‌توانند به سرعت فضای کوچکی از یخچال شما را گرم کنند و غذا را در معرض خطر رشد سریع باکتری‌ها قرار دهند. برای محافظت از همه چیز در یخچال خود، اجازه دهید غذا قبل از پوشاندن و نگهداری در یخچال کمی خنک شود.

چارچوب درها را بررسی کنید

چارچوب و لبه های درب یخچال سرما را حفظ کرده و از ورود گرما جلوگیری می کند. اگر هر یک از لبه ها آویزان شده یا سوراخی وجود دارد، احتمالاً هوای سرد شما از رادیاتور خارج می شود. این می تواند خنک کردن مناسب یخچال را دشوار کند (و از برق بیشتری استفاده کنید و قبض برق ماهانه خود را افزایش دهید).

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در سپاهان شهر اصفهان

لاستیک درب یخچال
لاستیک درب یخچال

در را زیاد باز نکنید

هر بار که در یخچال را باز می کنید، هوای سرد را بیرون می دهید و هوای گرم را وارد می کنید. در مقابل وسوسه ایستادن جلوی یخچال وقتی گرسنه هستید مقاومت کنید. در عوض، چیزی را که برای آن آمده اید بردارید و سریع در را ببندید.

یخچال را پر نگه دارید

دمای یخچال می‌تواند برای مدت طولانی‌تری خنک‌تر بماند و اگر قفسه‌ها و کشوها اغلب پر باشند، غذا به بهترین شکل ممکن خنک می‌شود. فقط مراقب باشید فضا را بیش از حد شلوغ نکنید و جریان هوا را کاهش ندهید.

 

یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید 100 % در منزل و در حضور خود شما و با ضمانت انجام می گردد