یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بهارستان اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بهارستان اصفهان تعمیرات (شارژ گاز – تعویض فیلتر – تعویض موتور و تعویض فن و …..)  با قیمت مناسب انجام می گردد.

 تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .

  دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری

تعمیرات را در محل و بدون اینکه دستگاه جا به جا شود .

قطعات اصلی و اورجینال استفاده می شود.

………….

سرویسکار های متخصص بعد از تماس شما سریع به محل اعزام می شوند .

در بهارستان

( سرویس نیم ساعته )

 

 { گروه فنی سریع تعمیر با 22 سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل  انجام می دهد. }

سامسونگ

تعمیرات 100%در منزل شما 

بدون تعطیلی

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بهارستان اصفهان

یخچال سامسونگ
یخچال سامسونگ

خدماتی که سریع تعمیر انجام می دهد :

1 – نصب و تعمیر انواع ساید بای ساید

2 – نصب و تعمیر انواع یخچال فریزر

3 – نصب و تعمیر انواع لباسشویی

4 – تعمیرات تخصصی و خدمات مجاز می باشد .

5 – شارژ گاز و تعویض موتور

6 – تعویض فن

7 – تعویض ترموستات و ….

8 – تعمیر انواع لباسشویی

9 – تعمیر انواع برد

……

تعمیرات یخچال سامسونگ


یکی از اساس ترین خدماتی که برای انواع یخچال سامسونگ به آن نیاز پیدا می کنید، لازم به تعمیر یخچال سامسونگ درموقع خراب شدن است.

وقتی که دستگاهی دچار مشکل میشود بهترین راه برای حل این مشکل تعمیر آن در اولین فرصت است و این کار بیشترباید به دست یک متخصص حرفه ای انجام شود.

  شما می توانید تعمیر یخچال سامسونگ خود را به تعمیرگاه رسمی یخچال سامسونگ سریع تعمیر  بسپارید تا محصول شما را به سرعت و به نحو احسن انجام دهند.

سریع تعمیر از بهترین تعمیرکاران دوره دیده می باشد ………

مقاله های زیرا مطالعه نمایید:

ارور های یخچال سامسونگ

ترفند های نگهداری یخچال

آموزش صفحه نمایش یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بهارستان اصفهان

تعمیر یخچال
تعمیر یخچال

تعمیرات انواع یخچال سامسونگ


همه شما میدانید و تجربه داشتید که یخچال و فریزر ها با انواع و مدل های بسیار مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

یخچال های سامسونگ نیز به 5 دسته تقسیم می شوند و انواع یخچال های سامسونگ درمدل های تکنیک تعمیر میشود.که متخصصین ما در همهی مدل های سامسونگ حرفه ای می باشند…..

.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بهارستان اصفهان

یخچال سامسونگ
یخچال سامسونگ

 

عیب یابی و تعمیر کمپرسور یخچال :

چنانچه به دلیل خرابی کمپرسور یخچال و یا سایر مشکلات یخچال، نیاز به خدمات تعمیرات یخچال در منزل داشته باشید، می توانید از طریق سایت سریع تعمیر با متخصصین حرفه ای مشکلات یخچال خود را رفع کنید.

گاهی مصرف کنندگان یخچال گلایه  می کنند که اواپراتور دائما خیس بوده و قطرات آب از آن چکه می کند و این مشکل را به اشتباه به خرابی عملکرد کمپرسور نسبت می دهند

باید گفت علیرغم عملکرد صحیح کمپرسور، ترموستات بر روی درجه نا مناسب قرار گرفته و برای برطرف کردن این عیب کافیست ولوم درجه ی یخچال را در جهت عقربه های ساعت حرکت داده تا میزان سرماسازی یخچال افزایش پیدا کند .

اگر باز هم مطمئن شدید که کمپرسور یخچال به طرز صحیح کار می کند ولی باز هم اواپریتور دائما خیس بوده و قطرات آب از آن چکه میکند می تواند مشکل از سیستم ذوب برفک (دیفراست) باشد که بصورت دائم در مدار است.

برای رفع این عیب درستی عملکرد دیفراست را چک  کنید در مواردی دیده شده که بدلیل وجود اشکال در ترموستات دیفراست، شیر سولنوئیدی مدام عمل نموده و با ورود گاز به اواپراتور، برفک ها و یخ ذوب می شوند…..

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بهارستان اصفهان

موتور یخچال
موتور یخچال

مشکل رایج دیگر این که بیان می کنند کمپرسور یخچال مدام در حال کارکردن است ولی اتومات نمی شود و سرمایی در یخچال وجود ندارد. در این وضعیت مجبوریم یخچال را به تعمیرگاه برده و کار را به یک متخصص در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی سپرد.

یک تعمیرکار خوب ابتدا اواپریتور کندانسور را چک می کند تا حفره ایجاد شده در مسیر گردش گاز را پیدا کند سپس با جوشکاری محل آسیب دیده را ترمیم می کند و سپس یخچال را تحت فشار هوا قرار می دهد.

پس از فشاردهی به یخچال باید تست کنیم که نشتی دیده نشود این عمل را می توان با کف صابون انجام داد اگر نشتی دیده نشد پمپ لوله هارا به صورت کامل از وجود هوا تخلیه نموده 

سپس به آرامی درون لوله ها گاز را تزریق می کنند، بعد از اتمام شارژ گاز، لوله ی کور را دوباره مسدود و جوشکاری می کنند تا گاز درون یخچال خارج نشود.

عملیات تخلیه و شارژ گاز و نیز ترمیم نقطه ی آسیب دیده باید توسط یک تعمیرکار مجرب صورت گیرد به خصوص در مورد تعمیر یخچال فریزر صنعتی که یک اشتباه ساده خسارت زیادی در پی خواهد داشت…..

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بهارستان اصفهان

شارژ گاز
شارژ گاز


تعمیرات یخچال سامسونگ با درب فرانسوی


یخچال های در فرانسوی به گونه ای از یخچال های سامسونگ گفته می شود که سه یا 4 در دارند و با مدل های بسیار عالی طراحی می شوند.

این یخچال ها از نظر عرضی بسیار بزرگ می باشند و دارای جاداری زیادی هستند و برای آشپزخانه های بزرگ کارآیی زیادی دارند.

مصرف بیشتر بهینه این یخچال ها نیز از دیگر ویژگی های متناسب  آنهاست و حمل آن و تعمیر یخچال سامسونگ سخت هستند و برای همین دلیل میتوانید با کارشناسان سریع تعمیر  این گروه تماس گرفته و تعمیر یخچال سامسونگ در محل را درخواست کنید…..

داخل یخچال
داخل یخچال

ما مفتخریم که تیمی یکپارچه متشکل از تکنسین ها و مهندسان متخصص در تعمیر یخچال های همه برندها با تعمیر و نگهداری فوری داریم.

همه قطعات یدکی را داریم که قطعات آسیب دیده بلافاصله تعویض می شوند و قطعه دیگری بلافاصله نصب می شود تا یخچال بتواند به طور موثر به کار خود بازگردد………………….

 

علائم خالی شدن گاز یخچال

۱.کم شدن سرمای یخچال فریزر

سرد نکردن یخچال فریزر می تواند دلایل بسیاری داشته باشد که یکی از آن ها مشکلات گازی در یخچال فریزر است.

توجه داشته باشید اگر کمپرسور یخچال فریزر شما کار نمی کند و یا در پس از کارکرد چند ساعته متوقف می شود احتمال مشکل گازی وجود ندارد بلکه سرد نکردن یخچال شما دلایل دیگری دارد.

اما اگر کمپرسور یخچال فریزر شما تمام مدت کار می‌کند ولی یخچال فریزر گرم شده و توانایی سرما سازی ندارد، احتمال دارد به دلیل نشت گاز و خالی شدن گاز یخچال باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بهارستان اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در بهارستان اصفهان

۲.سرد شدن کندانسور

 گاز مبرد در قسمت کندانسور گرمای خود را از دست می‌دهد پس کویل‌های کندانسور باید گرم باشند. هر چند کندانسور دارای دو سری لوله رفت و برگشت است که یکی از این مسیر ها دارای گاز سرد و دیگری گرم هستند.

همچنین بررسی سرد شدن کندانسور در صورتی امکان پذیر است که کندانسور یخچال شما از نوع مسطح بوده و از نوع پاکتی نباشد.

کندانوسر های پاکتی در داخل یخچال تعبیه شده و به دلیل فشردگی، سرد یا گرم بودن لوله های آن، توسط کاربر غیر حرفه ای امکان پذیر نیست.

اما اگر به کویل‌های کندانسور پشت یخچال دسترسی دارید می‌توانید با دست آن را بررسی کنید اگر متوجه شدید لوله های رفت و برگشت کندانسور، هر دو، سرد است، احتمالا گاز یخچال خالی شده است.

۳.استشمام بوی نامعمول و نامطبوع

عمومی ترین نشانه نشت گاز یخچال که اغلب کاربران متوجه آن می شوند، استشمام بوی نامعمول و نامطبوع از یخچال فریزر است.

البته این بو وقتی شدید و قابل احساس می شود که نشت گاز بسیار زیاد بوده و گاز یخچال به صورت ناگهانی خالی شود. در صورتی که نشت گاز یخچال کم باشد، چون گاز یخچال در مدت زمان بسیار طولانی خالی می شود، شما بویی احساس نخواهید کرد و تنها متوجه کم شدن سرمای یخچال خواهید شد.

اما اگر بوی عجیبی از یخچال احساس می کنید که برایتان آشنا نیست، به احتمال خیلی زیاد، با نشت شدید گاز یخچال مواجه بوده و بهتر است پس از اطمینان از تهویه مناسب محیط، با یک متخصص جهت شارژ گاز تماس بگیرید.

۴.کارکردن دائم کمپرسور

هرچند شاید شما به علت کم صدا یا بی صدا بودن کمپرسور یخچال متوجه کارکرد و استراحت آن نشوید، کمپرسور یخچال فریزر ها دائما کار نمی کنند.

کمپرسور یخچال شروع به کار کرده تا دمای یخچال را به دمای مورد نظر شما برساند و پس از آن خاموش شده تا مجددا با افزایش دما، دستور روشن شدن را دریافت کند.

کارکرد یکسره کمپرسور یخچال منجر به سرمای بی نهایت برای یخچال و فریزر خواهد شد به طوری که در فریزر همه چیز یخ زده و یخچال نیز مانند فریزر یخ خواهد زد.

اگر با وجود کارکرد دائم کمپرسور، این اتفاق نمی افتد و به نظر می رسد دمای یخچال فریزر مطلوب است و حتی مقداری افزایش یافته و گرم شده است، یعنی مشکلی وجود دارد.

نشت گاز به این معنی ست که یخچال فریزر با وجود تشخیص دما و کارکرد کمپرسور و تمامی قطعات یخچال، قادر به خنک کردن یخچال نیست یا مقدار گاز به قدری کم شده که کمپرسور مجبور است بیش از مقدار استاندارد کار کند.

کارکرد دائم کمپرسور، استهلاک این قطعه مهم را به همراه داشته و خرابی زود هنگام موتور و دیگر قطعات را به دنبال دارد. پس اگر احساس می کنید موتور یخچال یکسره کار میکند، حتی اگر دمای یخچال فریزر مطلوب است، ساده از آن عبور نکرده و برای رفع مشکل اقدام کنید تا از هزینه های بیشتر در آینده جلوگیری شود.

تعمیرات یخچال در منزل
تعمیرات یخچال

سامسونگ

( یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید 100 % در منزل و در حضور خود شما  انجام می گردد   . )