سیلور

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در سپاهان شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در سپاهان شهر اصفهان  تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .

سریع تعمیر دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته  

گروه فنی سریع تعمیر با 22 سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد.

تعمیرات 100% در منزل شما

با قطعات اصلی و با ضمانت

 

نمایندگی تعمیر یخچال سیلور در سپاهان شهر اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال سیلور در سپاهان شهر اصفهان

لوازم خانگی طیف وسیعی از نیازهای خانوار را برآورده می کنند، از جمله نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی، حفظ دمای راحت داخل خانه، و شستن ظروف و لباس ها.وقتی یک دستگاه کار نمی کند، چیزی بیش از یک ناراحتی است. این برنامه برنامه های روزانه را مختل می کند و بسته به دستگاه حتی می تواند منجر به یک وضعیت اضطراری شود.نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در سپاهان شهر اصفهان

سریع تعمیر، تکنسینی را برای ارزیابی مشکل و ارائه توصیه‌هایی بر اساس مشکلی که دستگاه با آن مواجه است، اعزام می‌کند.

هنگام انتخاب یکی از بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
از جمله مواردی که هنگام  بهترین شرکت تعمیرات لوازم خانگی مورد توجه قرارمی گیرد، موقعیت شرکت و منطقه خدمات آن، نوع لوازمی که روی آنها کار می کنند و اینکه آیا تکنسین های آنها گواهینامه دارند یا خیر است.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در سپاهان شهر اصفهان

تعمیرات یخچال در منزل
تعمیرات یخچال

شایع ترین علل خرابی یخچال

این شامل:

  1. سازنده از قطعات نامرغوب در فرآیند تولید استفاده می کند.
  2. مصرف کنده قوانین عملکرد لوازم خانگی را نقض کرده است.

    هنگامی که یخچال یخ نمی زند،طبق قوانین استفاده، دستگاه های خنک کننده باید یخ زدایی دوره ای را انجام دهند. کل فرآیند در یخچال های مدرن با سیستم تخلیه سه تا چهار ساعت طول می کشد و البته همه حوصله آن را ندارند. مردم اغلب سعی می کنند به یخ آسیب برسانند، از جمله با اشیاء تیز.

    چنین اقداماتی به یکپارچگی سیستم خنک کننده آسیب می رساند. کمی سوراخ به اندازه کافی – و کل یکپارچگی محفظه شکسته می شود، که منجر به نشت فریون می شود.

    گرفتگی لوله مویی

    این یکی دیگر از موارد رایج در هنگام یخ زدن یخچال است. لوله مویی مهمترین جزء در دستگاه سیستم دستگاه است که وظیفه انتقال فریون به مدار خنک کننده را دارد. در حین کار، این لوله ممکن است مسدود شود.

    آیا می توانم لوله مویی را تمیز کنم؟

    تلاش برای حذف آن توسط ظاهر خراش مسدود می شود و کوچکترین آسیب تضمین شکستگی خط لوله مویی است. چنین نقصی را نمی توان بدون تماس با استاد برطرف کرد. دارای یک ابزار مخصوص است که با آن انسداد را فشرده می کند.  در صورت امکان با رضایت کارفرما اقدام به تعویض لوله و پمپ فریون می نماید.

    برفک یخچال
    برفک یخچال

    کمپرسور خراب 

    متخصصان آن را قلب واحد یخچال می نامند، در اکثر یخچال های مدرن این قطعه قابل جدا شدن نیست یعنی در صورت خرابی باید کاملا تعویض شود.

    اگر یخچال یخ نزند، دلایل خرابی کمپرسور می تواند متفاوت باشد. مهمترین چیز این است که دستگاه برای مدت طولانی بدون وقفه کار می کند و به سادگی سوخته است. این می تواند در صورتی اتفاق بیفتد که وقتی غذای داغ در یخچال قرار می گیرد، ترموستات فعال می شود و اجازه نمی دهد کمپرسور متوقف شود تا دمای تنظیم شده در محفظه به دست آید. دلیل دیگر این است که یک لایه یخ کافی در محفظه تشکیل شده است، فشار گاز در مدار کافی نیست، کمپرسور دائما کار خواهد کرد.

    نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در سپاهان شهر اصفهان

    موتور یخچال
    موتور یخچال

    تنظیم کننده دما 

    این دستگاه مسئول دمای اتاقک ها است. اگر غذای یخچال یخ زده نباشد، قطرات معمول یخ روی دیوارها ظاهر نشود و کمپرسور کار کند، در ترموستات است. در خانه قابل تغییر نیست. شما می توانید کنترل کننده دمای یخچال را خودتان خریداری کنید، اما تنها یک تکنسین ماهر باید آن را جایگزین کند.

    نصب این قطعات به مهارت های خاصی برای اتصال صحیح سیم ها نیاز دارد، در غیر این صورت دستگاه جدید می تواند بلافاصله خراب شود. علاوه بر این ترموستات یخچال نه تنها با توجه به نوع، بلکه با توجه به برند دستگاه نیز باید انتخاب شود، بنابراین اگر اطمینانی به انتخاب صحیح وجود ندارد، بهتر است به استاد اعتماد کنید.

    نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در سپاهان شهر اصفهان

    صفحه نمایش
    صفحه نمایش

یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید 100 % در منزل و در حضور خود شما و با ضمانت انجام می گردد .      سریع تعمیر