نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان  تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته  

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل  انجام می دهد.

تعمیرات 100% در منزل شما

بدون تعطیلی

تعمیرات انواع برد در منزل

یخچال یخساران
یخچال یخساران

مشکلات رایج یخچال که ما رفع می کنیم

  • ترموستات معیوب که تنظیم دما را برای شما سخت می کند.

  • خازن استارت معیوب که از روشن شدن یخچال جلوگیری می کند.

  • در صورت پایین بودن سطح مایع خنک کننده، دوباره پر کنید.

  • تمیز کردن کویل های کندانسور کثیف برای بهبود کارایی.

  • تعمیر کمپرسور معیوب (کمپرسور چرخه تبرید را انجام می دهد تا یخچال شما را در دمای تعیین شده نگه دارد).

  • ولتاژ ناکافی حتی زمانی که مدار خانه درست کار می کند.

  • یک موتور معیوب که از روشن شدن یخچال جلوگیری می کند یا باعث خاموش شدن فوری آن می شود.

  • یخچالی که غذا را به اندازه کافی خنک نمی کند.

  • هنگام کار یخچال صداهای بلند از یخچال می آید.

  • موتور با گذشت زمان داغ می شود.

  • در فریزر شما یخ جمع شده است.

    اینها برخی از مشکلات رایج یخچال هستند که هنگام بازرسی یخچال شما بررسی می کنیم. ما تمام ویژگی های اختصاصی هر مدل یخچال را می دانیم و در صورت بروز مشکل می توانیم به عیب یابی هر یک از آنها کمک کنیم.

تعمیرات 100% در منزل شما با قطعات اصلی و با ضمانت

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان

برندهای یخچال که ما تعمیر می کنیم

  • یخساران
  • کلور
  • هیمالیا
  • الکترواستیل
  • الجی
  • سامسونگ
  • امرسان
  • اسنوا

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان تعمیرات یخچال و لباسشویی 100% در منزل شما با قطعات اصلی وبدون تعطیلی تعمیر انواع مارک ها  

چگونه یک یخچال گرم را تعمیر کنیم

آیا دما کمی کاهش می یابد؟ آیا محصولات و نوشیدنی های شما گرمتر از آن چیزی هستند که می خواهید؟ این مشکل می تواند به دلیل دمپر هوا شما باشد. نگران نباش بررسی سریع می تواند به تعمیر یخچالی که به درستی خنک نمی شود کمک کند.

دمپر/بافل/دیفیوزر هوای یخچال شما (یک دستگاه، چند نام مختلف) به تعادل جریان هوا از محفظه فن اواپراتور کمک می کند. همچنین میزان هوای سرد ورودی به محفظه غذای تازه را کنترل می کند. اگر دستگاه آسیب ببیند، این می تواند منجر به دمای بالاتر از حد معمول شود.

احتمالاً از خود می پرسید که کجا می توانید دمپر هوای خود را پیدا کنید. معمولاً جایی است که هوای سرد وارد محفظه مواد غذایی تازه یخچال شما می شود. کمی شبیه پرده های پنجره است. متوجه خواهید شد که دمپر در پلاستیک محصور شده است، با روکش استایروفوم برای جلوگیری از نشت هوا.

اینجاست که عیب یابی گرم یخچال وارد عمل می شود. هنگامی که دمپر خود را پیدا کردید، مطمئن شوید که هوا آزادانه جریان دارد. ممکن است جریان هوا مسدود یا محدود شود، و اگر در حالت بسته گیر کرده باشد و نتواند باز شود، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشید.

برخی از یخچال ها از یک لامپ حسگر دما برای تنظیم تغییرات دمای داخلی استفاده می کنند. اگر این لامپ در موقعیت نادرست یا آسیب دیده یافت شد، برای از سرگیری عملکرد عادی آن را تنظیم یا تعویض کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان

نحوه تعمیر یخ ساز یخچال

یکی دیگر از مشکلات رایج یخچال که ممکن است در دستگاه یخ ساز رخ دهد عدم توزیع یخ است. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که تکه های یخ با هم یخ بزنند و دستگاه را مسدود کنند. پخش یخ بیشتر می تواند به جلوگیری از گرفتگی کمک کند، اما برای رفع یخ موجود، محفظه ای را در یخچال خود که یخ می سازد باز کنید، سطل را بردارید و توده های یخ را بشکنید.

اگر این نکته یخ ساز شما را درست نمی کند، ممکن است خط آب یخ زده نیز مشکل باشد. این را می توان با خاموش کردن شیر روی خط آب و اجازه دادن به آب برای چند ساعت حل کرد. حتی می توانید با استفاده از سشوار برای آب کردن خط یخ زده، سرعت کار را افزایش دهید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان

اگر یخچال شما روشن نشد چه باید کرد؟

وقتی یخچال روشن نمی شود، اولین غریزه شما ممکن است وحشت باشد. آرامش خود را حفظ کنید – ممکن است فقط با مشکل رله اضافه بار مواجه شده باشید که به راحتی با تعمیر یخچال DIY قابل رفع است.

رله اضافه بار چه می کند؟ (با ما بمانید – ما برای یک ثانیه به بررسی فنی خواهیم پرداخت.) رله اضافه بار در مدار کمپرسور استفاده می شود. نیرو از طریق دستگاه اضافه بار به سیم پیچ های موتور کمپرسور اعمال می شود. سپس رله اضافه بار شروع به پیچیدن در مدار می کند تا زمانی که کمپرسور با سرعت کامل کار کند.

اگر صدای فن های خود را می شنوید و کمپرسور شما روشن نمی شود، یا اگر صدای کلیک مشخصی از یخچال خود می شنوید، رله اضافه بار خود را برای گرم شدن بیش از حد بررسی کنید.

اکنون که می دانید به دنبال چه هستید، می خواهید بدانید کجا را جستجو کنید. یخچال های مدرن رله اضافه بار را در کناره کمپرسور ترکیب می کنند. یک مولتی متر (یک دستگاه اندازه گیری الکتریکی دستی) بگیرید تا رله اضافه بار خود را بررسی کنید. خازن راه اندازی افزایش ولتاژ راه اندازی را برای سیم پیچ های کمپرسور فراهم می کند. اگر خازن استارت شما معیوب است، ممکن است کمپرسور شما روشن نشود. اگر همه چیز بررسی شود، ممکن است کمپرسور معیوب داشته باشید.

کار با کمپرسور کمی پیشرفته تر از تعمیر یخچال ساده DIY است، بنابراین توصیه می کنیم برای عیب یابی اضافی تعمیر یخچال با یک پیمانکار واجد شرایط تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در بهارستان اصفهان

علائم خالی شدن گاز یخچال

  1. بالا رفتن دمای یخچال
  2. بوی بد یخچال
  3. خنک بودن بخش‌های پایینی کندانسور

هر کدام از علائم بالا را مشاهده نمودید سریعا به یک متخصص حرفه ای تماس بگیرید .

شارژ گاز
شارژ گاز