اکسنت

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید اکسنت در سپاهان شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید اکسنت در سپاهان شهر تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد …

تعمیرات 100% در منزل شما

با قطعات اصلی و با ضمانت

نمایندگی تعمیر سایدبای ساید اکسنت در سپاهان شهر
نمایندگی تعمیر سایدبای ساید اکسنت در سپاهان شهر

بیشترین خرابی های یخچال اکسنت موارد زیر است:

  • سرد نکردن یخچال
  • سروصدای  زیاد یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • خرابی لاستیک های درب
  •  عدم کار کردن فن
  • کمبود گاز یخچال

خرابی هایی که در این بخش درج شده است می تواند به دلایل مختلف رخ دهد. ما تا به صورت صحیح ندانیم یک خرابی به چه دلیل رخ داده است قادر نخواهیم بود پروسه ی تعمیرات را به خوبی دنبال کنیم. به همین دلیل است که عیب یابی همیشه نقش مهمی در تعمیرات داشته است.

نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال اکسنت

عیب یابی و تعمیرات یخچال اکسنت در محل به چه صورتی انجام می شود؟ بعد از انجام هماهنگی های لازم همکاران ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و با استفاده از تجهیزات لازم پروسه ی عیب یابی را دنبال می کنند.

مهمترین نکته ای که مد نظر همکاران ما است آن است که همه ی فرایند عیب یابی و تعمیرات یخچال اکسنت با دقت  کامل  انجام شود.

مشکلا یخچال اکسنت

1 – مشکل روشن نشدن یخچال اکسنت

از وصل بودن دوشاخه یخچال به پریز برق اطمینان حاصل کنید . همیشه برای اتصال دو شاخه به پریز از محافظ قوی استفاده کنید. در صورتی که از محافظ برای یخچال استفاده میکنید روشن نشدن یخچال میتواند به دلیل خرابی محافظ اتفاق افتاده باشد.اگر با بررسی محافظ و دوشاخه به مورد خاصی برخورد نکردید و همچنان یخچال روشن نمیشد دوشاخه را در پریز دیگری نیز چک کنید تا مطمئن شوید مشکل از پریز نباشد.

برای بررسی وجود جریان برق در پریز میتوانید از یک فازمتر کمک بگیرید. اختلال در عملکرد ترموستات و اورلود دستگاه میتواند باعث روشن نشدن یخچال شود. در آخر باید موتور دستگاه توسط تعمیرکار بررسی شود، نیم سوز شدن موتور علت مهمی در روشن نشدن دستگاه است. سوختن موتور میتواند بسیار پر هزینه باشد اما اگر دستگاه شما دارای گارانتی است، تا حد زیادی گارانتی میتواند در هزینه های مربوط به تعویض و تعمیر لوازم آن به صرفه عمل کند.

موتور یخچال
موتور یخچال
2 – مشکل برق داشتن بدنه یخچال اکسنت

ممکن است هنگامی که درب یخچال را باز میکند یا بدنه آن را لمس میکند متوجه جریان برق در بدنه یخچال شده باشید. اگر ساختمان شما مجهز به سیم ارت میباشد، برق داشتن بدنه یخچال میتواند به علت نامناسب بودن سیم های ارت باشد. خراب شدن موتور یخچال یا نیم سوز شدن آن در اثر تماس با رطوبت عامل دیگری در برق داشتن بدنه یخچال محسوب میشود. معیوب شدن سیم های رابط در یخچال اکسنت هم میتواند باعث بروز این اتفاق شود.

3 – مشکل روشن نشدن لامپ یخچال اکسنت

اولین علت در روشن نشدن لامپ مربوط به سوختن لامپ میباشد که با تعویض لامپ این مشکل حل میشود. اما اگر ایراد از سیم کشی های داخلی مرتبط با یخچال باشد با تعویض لامپ همچنان لامپ روشن نمیشود بنابراین باید توسط تعمیرکار مدار های برقی دستگاه بررسی شود.

4 – مشکل صدای زیاد از یخچال اکسنت

شنیدن صدای زیاد از یخچال برای مصرف کنندگان اتفاقی ناخوشایند است  باید در نظر داشته باشیم یخچال به عنوان یک ابزار سنگین باید در جای مناسبی قرار گرفته باشد اگر یخچال در یک سطح ناهموار یا سطحی که اصطکاک آن کم است و امکان سرخوردن و لغزش آن وجود دارد ممکن است  صدای زیادی از یخچال به گوش برسد.

هنگامی که یخچال در محل مناسب آن قرار می دهید آن را با فاصله ای  دیوار پشت آن قرار دهید زیر را باید یخچال تحویل مناسب را داشته باشد و موتور که در قسمت پشتی یخچال قرار دارد با دیوار فاصله حداکثر ای را جهت تبادل هوا داشته باشد در غیر این صورت شنیدن صدای زیاد از دستگاه امری بدیهی است.

اگر قسمت های پشت یخچال یا کمپرسور دستگاه صدای ناخوشایندی به گوش شما می رسد در اسرع وقت با نمایندگی آن تماس بگیرید و مشکل با آنها در میان بگذارید تا برای حل مشکل مراجعه کنند .

5 – مشکل خنک نکردن یخچال اکسنت 

ممکن است با باز کردن یخچال دمای خنک همیشگی را از آن احساس نکنیم یا هنگام برداشتن مواد غذایی فریزر متوجه این نرمی آن شویم که به خوبی منجمد نشدن  در مرحله اول اگر  آگاهی کامل از تنظیمات یخچال خود دارید قسمت تنظیم دمای یخچال نگاهی بیندازید و در صورتی که دمای یخچال در محدوده مناسب خود قرار ندارد آن را تنظیم کنید.

تمام شدن گاز یخچال از علت های اصلی در خنک نبودن فضای درونی یخچال به شمار می رود سرویس کردن دوره یخچال می تواند از بروز چنین مشکل جلوگیری کند. دیگر در خنک کردن فضای داخلی یخچال می توانیم به گرم بودن محیط که یخچال در آن قرار داده است اشاره کنیم.

تا حد امکان سعی کنید از قرار دادن یخچال در محیط هایی که رطوبت و گرمای بالایی دارند خودداری کنید زیرا این عوامل علاوه بر مشکلات فنی که برای یخچال ایجاد می کنند باعث رخدادهای جبران ناپذیر دیگری نیز خواهند شد.

شارژ گاز
شارژ گاز
 6 – مشکل برفک زدن یخچال اکسنت

برفک زدن یخچال بیشتر در مدلهای قدیمی یخچال ها اتفاق می افتاد اما گاه آن در مدل های امروزی نیز مشکل برق زدن یخچال همچنان وجود دارد. اگر یخچال برفک شد برای حل آن به موارد زیر دقت کنید.

هرگز مواد غذایی داغ را در یخچال قرار ندهید این عامل می تواند باعث بروز برفک شود.

به طور مرتب لاستیکهای نوار   درب یخچال را بررسی کنید و در صورتی که آسیب دیده هستند از تعمیرکار بخواهید آنها را تمیز کند.

لوله های پشت یخچال را چک کنید یخ زدن لوله ها میتوانند به علت زیاد بودن گاز یخچال رخ داده باشد که این عوامل در بروز برفک زدن یخچال موثر هستند.

اختلال در عملکرد برد الکترونیکی دستگاه و خراب شدن ترموستات از عوامل دیگری هستند که باعث برفک زدن یخچال می شود.

برای رفع مشکل نیاز است یخچال را برای چند ساعت خاموش کنید و مواد غذایی را از آن خارج کنید هنگامی که برفک ها شروع به ذوب شدن کردند و تا حدی نرم شدند از یک پارچه خشک و تمیز برای جدا کردن آنها استفاده کنید در هنگام جدا کردن برفک ها از یخچال از وارد کردن هرگونه فشار زیاد برای جدا کردن آنها خودداری نمایید این فشار زیاد می تواند مشکلات جدی و آسیب زا را به همراه داشته باشد.

قبل از برفک زدایی
برفک زدای
بعد از برفک زدایی
بعد از برفک زدایی

راههای برفک زایی یخچال را حتما بخوانید .

7 – مشکل نشت آب در یخچال اکسنت

نشت آب از زیر یخچال بسیار ناخوشایند است دلیل زیاد دیدن شناور از یخچال دخیل هستند.  ممکن است خیلی ساده به نظر برسد اما همین دلیل ساده نیز باعث نشت آب از یخچال می باشد حتما برای شما هم پیش آمده تا در طول روز  درب یخچال را  بی دلیل بارها و بارها باز میکنید. باز کردن درب یخچال در دفعات بالا  توازن هوای درون یخچال را بر هم میزند و باعث بالا رفتن چگالش دمای یخچال می زنند که مجموعه این عوامل به نشت آب از یخچال منجر می شوند.

انسداد کانال های تختی که در پشت یخچال قرار دارند نیز باعث خروج آب از یخچال می شوند. پوسیده شدن شیلنگ های آب یخچال نیز علت دیگری در نشت آب یخچال محسوب می شود بررسی این مشکلات و رفع آن نیازمند  به تخصص بالایی دارد که باید توسط تعمیرکار انجام شود.