جنرال استیل

 نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در بهارستان اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در بهارستان اصفهان  تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری

در سراسر اصفهان

سرویس نیم ساعته

 

گروه فنی سریع تعمیر با 22سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل انجام می دهد .

تعمیرات 100% در منزل شما با قطعات اصلی 

یخچال جنرال استیل
یخچال جنرال استیل

چه زمانی برای تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل اقدام کنیم؟

زمانی نیاز به تعمیرات یخچال فریزر دارید که یکی از مشکلات زیر در یخچال شما رویت شود.

پنل برد یخچال سوخته است
بست یا لولای درب خراب شده
بدنه فریزر از داخل سوراخ شده
گاز یخچال خالی شده
فریزر یخ نمی زند
فریزر روشن نمی شود
یخچال صدای غیر طبیعی می دهد
خرابی ترموستات (اتوماتیک یخچال)
یخچال روشن نمی شود
یخچال بیش از اندازه سرد می کند
یخچال خنک نمی کند
نوار دور درب یخچال خراب شده

تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در اصفهان و در نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز رسمی سریع تعمیر توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

عیب یابی و تعمیر یخچال برند جنرال استیل حتما باید توسط متخصصین و تعمیرگاه مجاز خدمات و با استفاده از قطعات اصلی و فابریک انجام شود تا دستگاه دچار آسیب احتمالی نشده و از گارانتی خارج نشود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در بهارستان اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در بهارستان اصفهان

تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در محل

عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر جنرال استیل در محل شما و جلوی چشم شما و در همان روز انجام می شود و در اکثر موارد نیاز به انتقال تا تعمیرگاه نیست.نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در بهارستان اصفهان

سرویس یخچال فریزر جنرال استیل

سرویس یخچال و فریزر جنرال استیل اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی پس از عیب یابی رفع شود یخچال شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد.

در زمان سرویس یخچال و فریزر جنرال استیل توسط سرویس کاران سریع تعمیر تمامی لوله ها و اتصالات موتور و شبکه انتقال گاز خنک کننده و میزان گاز داخل لوله ها چک  شده و در صورت نیاز ترمیم می شود،

نوار دور درب و لولا ها و … چک می شوند تا خاصیت خود را از دست نداده باشند و برودت از لای درب نشت نکند، صدا و میزان لرزش موتور در هنگام کار مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

علت خاموش نشدن یخچال و یکسره شدن یا اتومات نکردن یخچال چیست؟

علت خاموش نشدن یخچال یا همان علت اتومات نکردن یخچال از جمله سوالات بسیاری مهمی می باشد که جستجوی پاسخ مناسب برای آن ضروری می باشد. به عبارت دیگر، آگاه نبودن از علت یکسره شدن یخچال ممکن است نشان دهنده خرابی در قطعات ضروری این دستگاه باشد

و عدم توجه به این مساله در نهایت منجر به خرابی های بیشتر و سوختگی برخی از قطعات گردد. به همین خاطر ما در تیم سریع تعمیر به این سوال رایج علت خاموش نشدن یخچال و یا علت یکسره شدن یخچال پاسخ خواهیم داد.

ساده ترین علت خاموش نشدن یخچال چیست؟

علت اتومات نکردن یخچال همیشه نشان دهنده خرابی در قطعات آن نمی باشد و در بسیاری از مواقع با رعایت چند نکته ساده می توان این مساله را حل کرد. به عنوان مثال، دمای اتاق و میزان گرم بودن محیط اطراف می تواند علت یکسره شدن یخچال باشد. بهترین کار در این شرایط، سرد کردن محیط اطراف و همچنین دور کردن یخچال از محیط هاییست که با تابش مستقیم آفتاب همراه هستند.
از دیگر مواردی که می توانند به عنوان علت خاموش نشدن یخچال در نظر گرفته شوند، قرار دادن غذاهای گرم در یخچال و یا باز و بسته کردن زیاد درب آن می باشد. سعی کنید از گذاشتن غذاهای گرم در یخچال خودداری کنید

چون این کار به مرور از عمر دستگاه می کاهد. از آنجا که کودکان علاقه زیادی به باز و بسته کردن درب یخچال دارند، در نتیجه بهتر است از قفل کودک در طول روز استفاده کنید. باز و بسته شدن های مداوم باعث گرم شدن هوای داخل یخچال شده و از اتومات شدن یخچال جلوگیری میکند.

علت خاموش نشدن یخچال بعد از خرید

یکی از سوالاتی که اغلب افراد بعد از خرید یخچال فریزر از تیم های پشتیبانی می پرسند، علت یکسره شدن یخچال است. لازم به ذکر است که این مساله کاملا طبیعی بوده و تا متعادل شدن و تنظیم شدن دما، یخچال خاموش نمیشود.

البته این مدت زمان نباید بیشتر از 24 ساعت طول بکشد و بعد از این مدت حتما با افراد متخصص در تعمیر یخچال فریزر و نمایندگی های مجاز برند مربوطه تماس بگیرید.نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در بهارستان اصفهان

علت اتومات شدن یخچال و مشکلات فنی دستگاه

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، دلایل ساده ای بودند که براحتی قابل حل هستند. در برخی از مواقع خرابی قطعات علت یکسره شدن یخچال است و در نتیجه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از مهم ترین این دلایل و خرابی های فنی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نشت گاز یخچال؛ علت یکسره شدن یخچال

نشت گاز از جمله مواردی می باشد که می تواند دلیل اتومات نشدن یخچال باشد. برای بررسی این مشکل لازم است ابتدا به نوع یخچال دقت کنید. به عنوان مثال اگر از مدل های قدیمی یخچال استفاده می کنید و بخشی از فریزر آن دارای برفک و یا یخ باشد، نشان دهنده نشتی گاز است.

در یخچال های جدید و برفکی اگر روی صفحه انتهایی آن برفک و یا یخ مشاهده کردید، نشتی گاز می تواند علت خاموش نشدن یخچال و یکسره شدن آن باشد. برطرف شدن این مشکل نیاز به تخصص و تست بخش های مختلف دستگاه توسط افراد ماهر و با تجربه دارد.

شارژ گاز
شارژ گاز

گرد و غبار روی لوله های کندانسور

بعد از گذشت چند سال از عمر یخچال به مرور گرد و غبار زیادی بر روی لوله های کندانسور در پشت یخچال جمع می شود. وجود این کثیفی ها می تواند علت خاموش یکسره شدن یخچال باشد و برای برطرف شدن این مشکل باید کویل یا لوله های کندانسور به صورت مرتب تمیز شوند.

موتور یا کمپرسور یخچال
موتور یا کمپرسور یخچال

خرابی هیتر دیفراست؛ علت خاموش نشدن یخچال

هیتر دیفراست وظیفه آب کردن برفک های روی لوله اواپراتور یخچال را برعهده دارد. وجود برفک بر روی این لوله ها علت اتومات نشدن یخچال می باشند و باید عملکرد آن به طور کامل بررسی شود. بعد از تست هیتر دیفراست باید قطعه تعمیر و یا تعویض شود.نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در بهارستان اصفهان

نقص در تایمر دیفراست یخچال

گاهی اوقات هیتر دیفراست بخاطر خرابی در تایمر نمی تواند به درستی کار کند. در این شرایط یخچال با وجود سالم بودن هیتر برای مدت طولانی و یکسره کار می کند و ممکن است خطرناک باشد. تایمر دیفراست را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را با قطعه جدید تعویض نمایید.

خرابی ترموستات؛ مهم ترین علت یکسره شدن یخچال

ترموستات یخچال فریزر وظایف مختلفی را برعهده دارد که از مهم ترین آنها بررسی دمای داخلی یخچال و مقایسه آن با دمای تنظیم شده برای دستگاه می باشد. گرم یا سرد بودن بیش از حد دمای داخل یخچال در بسیاری از مواقع نشانه خرابی در این قطعه می باشد. علاوه براین، ترموستات نقش فرمان دهنده به هیتر دیفراست را برعهده دارد. خرابی در این قطعه در نهایت باعث میشود تا هیتر متوجه وجود برفک روی لوله اواپراتور نشود و در نتیجه علت اتومات نشدن یخچال خواهد شد.

ترموستات
ترموستات

ضعیف شدن موتور؛ علت اتومات نشدن یخچال

موتور یخچال همیشه صدای کمی دارد و اگر به مرور متوجه بالا رفتن این صدا و خاموش نشدن دستگاه برای مدت طولانی شدید، لازم است با تعمیرکاران حرفه ای یخچال فریزر تماس بگیرید. ضعیف شدن موتور می تواند علت یکسره شدن یخچال باشد و تعمیر آن کاملا تخصصی است.

موتور یخچال
موتور یخچال

خراب بودن درب جا یخی یخچال های قدیمی

یخچال های قدیمی از دو بخش جا یخی یا جا گوشتی و قسمت یخچال تشکیل شده اند. خرابی درب جا یخی باعث میشود تا سرمای این بخش به بخش های پایین یخچال منتقل شوند. علاوه بر یخ زدن مواد غذایی پایین یخچال، دستگاه باید به مدت طولانی کار کند تا از گرم شدن بخش جا یخی جلوگیری کند. سالم بودن در را به طور کامل بررسی کنید و در صورت نیاز درب جدید بخرید.

معیوب بودن برد اصلی یخچال

در نسل های جدید یخچال فریزر اگر به دنبال علت اتومات نشدن یخچال هستید، باید ابتدا سنسور را بررسی کنید. علاوه بر این، خرابی و نقص در برد اصلی دستگاه نیز می تواند باعث بروز این مشکل گردد. تعمیر برد اصلی یخچال را باید به افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید.نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در بهارستان اصفهان

برد یخچال
برد یخچال

خراب بودن لاستیک درب یخچال

ایجاد ترک و پارگی در لاستیک دور درب یخچال باعث میشود تا هوای سرد به بیرون از آن نفوذ کند. در نتیجه موتور یخچال برای سرد کردن دمای داخل دستگاه باید به طور مداوم و یا به مدت طولانی کار کند. تعویض لاستیک دور درب یخچال می تواند این مشکل را برطرف نماید.

واشر درب یخچال
واشر درب یخچال

در این مطلب علت خاموش نشدن یخچال فریزر و راه های برطرف شدن آن مرور شد، اما مساله مهم جدی گرفتن این مساله می باشد. با روبرو شدن با اتومات نشدن یخچال سعی کنید در اولین فرصت با نمایندگی های مجاز برند دستگاه تماس بگیرید

تا علت اصلی شناسایی و بر طرف گردد. تیم سریع تعمیر به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های مجاز و متخصص در تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی و سایر لوازم خانگی به صورت آنلاین و 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما می باشد.

افراد متخصص این تیم در تمام مناطق اصفهان و در کمترین مدت زمان حضور خواهند داشت، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه با آنها در ارتباط باشید.