سیلور

 نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در شاهین شهر اصفهان  تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید . 

سریع تعمیر دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 20سال سابقه کاری

  در سراسر اصفهان  سرویس نیم ساعته  

 

گروه فنی سریع تعمیر با 20 سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد.

تعمیرات 100% در منزل شما

با قطعات اصلی و با ضمانت

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در شاهین شهر اصفهان

یخچال سیلور
یخچال سیلور

تعمیرات یخچال سیلور

سیلور به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد، . بلافاصله پس از آن، آنها شروع به توسعه لوازم خانگی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا کردند. با این حال، حتی یک دستگاه نیز ممکن است دچار مشکل شود،

به همین دلیل مهم است که به محض مشاهده مشکل، تعمیر لوازم خانگی برنامه ریزی کنید.

برای برنامه ریزی تعمیر، کافی است که دکمه تماس را لمس کنید و برای تعیین وقت تماس بگیرید.

تکنسین‌های خدمات سریع تعمیر زمانی را برنامه‌ریزی می‌کنند که به خوبی برای شما کار کند و به سرعت دستگاه شما را ظرف چند ساعت تعمیر می‌کنند.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در شاهین شهر اصفهان

تعمیرات یخچال در منزل
تعمیرات یخچال

 

سرویس یخچال، تعمیر یخچال، سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین لباسشویی، سرویس مایکروفر، تعمیر مایکروفر،  کولر گازی تعمیر کولر گازی. ما همچنین خدمات ماشین لباسشویی را ارائه می دهیم.

می خواهیم با خدمات سریع و موثر بهترین تجربه ممکن را به مشتریان خود ارائه دهیم. ما متخصص در تعمیر یخچال همه برند هستیم.

ما تیمی از تکنسین های آموزش دیده و با تجربه داریم که می توانند به شما در حل مشکلتان کمک کنند. فقط با ما تماس بگیرید .


هنگامی که یخچال شما خراب می شود، می دانیم که شما به تعمیر سریع یخچال در شاهین شهر نیاز دارید زیرا متوقف کردن خرید تا زمانی که تعمیر شود می تواند بسیار خسته کننده باشد.

از بین همه وسایل خانه شما ممکن است بیشتر از همه به یخچال خود وابسته باشید و هرگز نمی خواهید غذایتان به دلیل خرابی کمپرسور یا فریزر نشتی خراب شود.

اجازه دهید به شما کمک کنیم یخچال خود را  تعمیر کنید تا آن دما را خنک نگه دارید تا از پوسیدگی مواد غذایی یا رشد باکتری جلوگیری کنید. اکنون شروع کنید و ببینید که چگونه کارشناسان ما می توانند کمک کنند.

12 نکته نگهداری یخچال :

یخچال یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی هستند. با نکات نگهداری یخچال، به شما یاد می دهیم که چگونه یخچال خود را در شرایط خوبی نگه دارید.

1. فایل ها را پاک کنید

 کویل ها معمولاً در قسمت پایین یا پشت دستگاه قرار دارند. ممکن است مجبور شوید گریل را بردارید تا به آن برسید، اما این معمولاً فقط برداشتن چند پیچ ​​ساده است. که همچنین به شما فرصتی می دهد تا کف زیر یخچال را تمیز کنید.

شما می توانید یک ابزار مخصوص برای تمیز کردن سیم پیچ بخرید، اما یک اتصال جاروبرقی یا یک برس سفت نیز می تواند این کار را انجام دهد.

به سادگی جاروبرقی یا برس را روی و زیر سیم پیچ ها بکشید تا گرد و غبار در حال حرکت پاک شود. فن کندانسور را نیز تمیز کنید. فایل ها باید یک یا دو بار در سال به این روش پاک شود.

2. حفظ دما

دما را اغلب در هر دو بخش یخچال و فریزر واحد خود بررسی کنید. این برای ایمنی مواد غذایی و همچنین برای کمک به عملکرد موثر یخچال بسیار مهم است. قسمت یخچال باید حدود 37 تا 40 درجه فارنهایت باشد و قسمت فریزر باید روی صفر درجه فارنهایت تنظیم شود.

اگر مدل قدیمی‌تری دارید یا مشکوک هستید که یخچال یا فریزر شما به درستی خنک نمی‌شود، می‌توانید دماسنج یخچال ارزان‌قیمتی را در اکثر فروشگاه‌های لوازم خانگی و سخت‌افزاری خریداری کنید.

صفحه نمایش
صفحه نمایش

3. واشر را بررسی کنید

اگر واشر شما به خوبی آب بندی نمی شود، هوای سرد می تواند نشت کند و باعث می شود دستگاه سخت تر کار کند و انرژی بیشتری برای حفظ دمای مناسب مصرف کند. واشر را مرتباً برای علائم آسیب بررسی کنید.

اگر ترک خورده یا آسیب دیده است، برای جلوگیری از مشکلات یخچال باید تعویض شود. به عنوان بخشی از روال تعمیر و نگهداری یخچال، حتما واشر را به طور منظم با آب گرم و صابون تمیز کنید تا از آسیب دیدن خرده‌ها و ریختن آن جلوگیری شود.

لاستیک درب یخچال
لاستیک درب یخچال

4. تعویض فیلترها (تعویض فیلترهای یخچال)

بسیاری از مردم نمی دانند که یخ سازهای یخچال و دستگاه های پخش آب معمولاً فیلترهایی دارند که باید تعویض شوند. دستورالعمل های سازنده را برای توصیه های خاص و اطلاعات جایگزینی مدل خود بررسی کنید.

تعویض فیلترها به تمیز نگه داشتن یخ‌ساز و آب‌پاش کمک می‌کند و کمک می‌کند تا این اجزا به طور موثر کار کنند. یک راه خوب برای یادآوری تعویض فیلترهای یخچال این است که وقتی فیلترهای دیگر خانه خود را عوض می کنید، این کار را انجام دهید.

5. درب (درب یخچال) را ببندید

بسته نگه داشتن درب یخچال یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از نگهداری صحیح یخچال است. این به این دلیل است که وقتی درب مکرر باز می شود، یخچال باید برای حفظ دمای صحیح بیشتر کار کند.

قبل از باز کردن درب، به وسایلی که از یخچال نیاز دارید فکر کنید و همه آنها را به یکباره بردارید. هنگام عبور مطمئن شوید که در را محکم ببندید.

6. ابزار سطح

اگر یخچال شما تراز نباشد، ممکن است درها تا انتها بسته نشوند یا به درستی بسته نشوند و ممکن است موتور مجبور شود بی جهت فشار دهد. برای بررسی موقعیت یخچال از تراز کننده قفسه استفاده کنید.

در صورت لزوم، پایه های یخچال را تنظیم کنید تا دستگاه از همه طرف یکنواخت بماند.

7. روی غذا را بپوشانید

مواد غذایی را به‌درستی در ظروف با روکش‌های محکم یا محکم با فویل یا پوشش پلاستیکی قرار دهید. این به کاهش رطوبت در دستگاه کمک می کند.

8. آن را پر کنید

در حالی که نمی خواهید یخچال یا فریزر خود را شلوغ کنید، پر نگه داشتن محتویات آن در واقع به خنک شدن بهتر و کارآمدتر دستگاه کمک می کند. هنگام پر کردن یخچال و فریزر مراقب باشید که هیچ گونه دریچه یا کنترلی را مسدود نکنید.

9. یخ ها را خالی کنید

اگرچه این کار به کارآمدتر شدن فریزر شما کمک نمی کند، اما می تواند به طعم بهتر نوشیدنی های شما کمک کند. اغلب، یخ در بالای ظرف پخش‌کننده مصرف می‌شود در حالی که یخ پایین برای مدت طولانی در آنجا می‌ماند و کهنه می‌شود.

به طور دوره ای تمام ظرف را خالی کنید و بگذارید از ته پر شود تا مطمئن شوید یخ تازه می ماند.

10. نورپردازی

ممکن است فکر نکنید که لامپ های روشن تفاوت زیادی ایجاد می کنند، اما اگر نمی توانید آنچه را که در داخل یخچال به دنبال آن هستید ببینید، می توانید درب را برای مدتی بیشتر باز نگه دارید. لامپ‌های سوخته داخلی را فوراً عوض کنید تا خانواده‌تان مجبور نباشند در قفسه‌ها و کشوهای تاریک سرگردان شوند.

11. سرد بودن غذا

قرار دادن غذای داغ و بخارپز در یخچال، دمای دستگاه و محتویات آن را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که دستگاه سخت‌تر کار کند تا ثابت شود. در حالی که ایمنی مواد غذایی بسیار مهم است، چند دقیقه وقت بگذارید تا مواد داغ قبل از نگهداری در یخچال خنک شوند.

12.  انتخاب محل قرار گرفتن یخچال

در آشپزخانه همیشه امکان پذیر نیست، اما اگر فرصت دارید، آن را دورتر از اجاق گاز، فر یا منبع گرمایش قرار دهید. اگر یخچال شما نزدیک هر یک از این عناصر مولد گرما باشد، باید سخت‌تر کار کند تا محتویات آن خنک بماند و انرژی بیشتری در این فرآیند مصرف شود.

همچنین مطمئن شوید که فضای کافی در اطراف آن وجود دارد تا سوراخ ها به درستی کار کنند. شما نمی خواهید کابینت ها یا سایر سخت افزارها دستگاه را خیلی نزدیک شلوغ کنند و مانع عملکرد آن شوند

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در شاهین شهر اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سیلور در شاهین شهر اصفهان

یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید 100 % در منزل و در حضور خود شما و با ضمانت انجام می گردد .