دسته بندی :

 

 تعمیر یخچال فریزر دوو در شاهین شهر اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در شاهین شهر اصفهان   تماس مستقیم با تعمیر کار را تجربه کنید و از پرداخت هزینه ای اضافی جلوگیری کنید .  

دارای جواز و مدرک فنی و حرفه ای و با 22 سال سابقه کاری  

در سراسر اصفهان

سرویس نیم ساعته

 

گروه فنی سریع تعمیر با 20 سال تجربه کاری و دارای متخصصین حرفه ای می باشد که تعمیرات شما را 100% در منزل و با ضمانت انجام می دهد

تعمیرات 100% در منزل شما با قطعات اصلی و با ضمانت

 نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در شاهین شهر اصفهان

دوو
دوو

تجهیزات مدرن نقش مهمی در زندگی مردم دارند. سیستم های خنک کننده، پخت و پز گازی و برقی، اجاق های مایکروویو، ماشین های لباسشویی، لوازم کوچک نه تنها می توانند زندگی را آسان تر کنند، بلکه باعث شکست می شوند و در نتیجه تیم خانه را به دردسر می اندازند.

با دانستن علل شایع ترین خرابی ها و قوانین عملکرد دستگاه ها، می توانید از اکثر مشکلات جلوگیری کنید. اغلب اتفاق می افتد که یخچال یخ زده نیست، دلایل می تواند متفاوت باشد. به احتمال زیاد، مدارهای خنک کننده معیوب شکسته است. در بیشتر موارد، تقصیر با مالک است که هنجارهای عملیات را نادیده می گیرد.


شایع ترین دلایل خرابی یخچال

از جمله موارد زیر است:

  1. تولید کننده از قطعات نامرغوب در فرآیند تولید استفاده می کند.
  2. این کاربر قوانین عملکرد لوازم خانگی را نقض کرده است.

زمانی که یخچال سرد نیست، خرابی می تواند ناشی از قطعات بی کیفیت باشد که بیشتر در تولید کنندگان  چینی رایج است، اما قیمت چنین دستگاه هایی بسیار پایین تر است. در این صورت فقط تعمیر سیستم خنک کننده جواب نمی دهد.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در شاهین شهر اصفهان

تعمیرات یخچال در منزل
تعمیرات یخچال

یخ زدایی:

طبق قوانین استفاده، دستگاه های برودتی باید تحت یخ زدایی دوره ای قرار گیرند. کل فرآیند در یخچال های مدرن با سیستم قطره ای سه تا چهار ساعت طول می کشد و البته همه حوصله آن را ندارند. مردم اغلب سعی می کنند یخ، از جمله اشیاء تیز را بتراشند.

برفک یخچال
برفک یخچال

اگرچه عملیاتی به شدت ممنوع است. چنین اقداماتی ممکن است باعث آسیب به یکپارچگی سیستم خنک کننده شود. سوراخ های به اندازه کافی کوچک که منجر به نشت گاز می شود.

گرفتگی لوله مویی:

این یکی دیگر از دلایل رایج هنگام انجماد بد یخچال است. لوله مویی یک جزء ضروری در سیستم دستگاه دستگاه است که برای انتقال مایع خنک کننده به مدار خنک کننده عمل می کند. در این فرآیند، یک لوله ممکن است مسدود شود.

آیا می توانم لوله مویی را تمیز کنم؟

 برای تمیز کردن لوله مویی باید با سرویس کار متخصص تماس بگیرید تا با انجام دادن یک سری عملیات لوله مویی را تمیز کنند اگر لوله مویی باز نشد در صورت امکان با اجازه مشتری لوله مویی را عوض می کند.

کمپرسور معیوب:

موتور یخچال
موتور یخچال

متخصصان آن را قلب واحد خنک کننده می نامند، یخچال کار خود را روی کانتور انجام می دهد. در صورت آسیب به طور کامل جایگزین می شود.

اگر عیب از یخچال فریزر نباشد، آسیب به کمپرسور ممکن است متفاوت باشد. اصلی – دستگاه برای مدت طولانی بدون وقفه کار می کند. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که محصولات داغ یخچال را قرار دهید،

ترموستات کار می کند و تا زمانی که به دمای از پیش تعیین شده در اتاق نرسد روی کمپرسور متوقف نمی شود. دلیل دیگر – یک لایه یخ محفظه ای کافی است، فشار گاز در مدار کافی نباشد، کمپرسور به طور مداوم کار می کند.

ترموستات معیوب:

این دستگاه مسئول دمای یخچال می باشد. اگر مواد غذایی در یخچال دیگر یخ زده نیست، دیواره ها قطرات معمولی یخ ظاهر نمی شوند و کمپرسور معیوب است، برای تعویض آن باید توسط تکنسین ماهر انجام شود.

ترموستات یخچال
ترموستات یخچال

این یک مورد ارزان است، اما نصب آن به دانش تخصصی برای اتصال سیم مناسب نیاز دارد، در غیر این صورت ممکن است دستگاه جدید فوراً از کار بیفتد. علاوه بر این، ترموستات یخچال باید نه تنها بر اساس نوع، بلکه بر روی واحد مهر نیز انتخاب شود، بنابراین اگر هیچ اطمینانی در انتخاب درست وجود ندارد، و بهتر است به سریع تعمیر اعتماد کنید.

خدماتی که سریع تعمیر انجام می دهد :

1 – نصب و تعمیر انواع ساید بای ساید

2 – نصب و تعمیر انواع یخچال فریزر

3 – نصب و تعمیر انواع لباسشویی

4 – تعمیرات تخصصی و خدمات مجاز می باشد .

5 – شارژ گاز و تعویض موتور

6 – تعویض فن

7 – تعویض ترموستات و ….

8 – تعمیر انواع لباسشویی

 

یخچال و فریزر و ساید بای ساید خود را با خیال راحت تعمیر کنید 100 % در منزل و در حضور خود شما و با ضمانت انجام می گردد .